logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۹
[ شناسه خبر : ۱۴۹۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبرداد

امداد رسانی جمعیت هلال احمر زنجان به 1153 نفر در راه مانده

امداد-رسانی-جمعیت-هلال-احمر-زنجان-به-1153-نفر-در-راه-مانده

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان طی 4 روز گذشته به یک هزار و 153 نفر امداد رسانی کرد.

شهرام میرزایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به بارش سنگین برف و وقوع کولاک در محورهای مواصلاتی استان زنجان طی چند روز گذشته عده‌ای هموطنان به دلیل نداشتن تجهیزات زمستانی در راه ماندند.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان نسبت به اسکان موقت در راه ماندگان اقدام کرد، افزود: خدمات‌رسانی لازم از سوی این جمعیت به در راه ماندگان انجام شد.

این مسئول بیان داشت: در طی 4 روز گذشته این جمعیت به یک هزار و 153 نفر امداد رسانی کرده و زمینه اسکان 205 نفر را فراهم کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: در این امداد رسانی‌ها 31 تیم عملیاتی با 182 نیرو حضور داشته و خدمات رسانی لازم را انجام دادند. 

میرزایی بیان داشت: در این عملیات‌ها از 20 دستگاه آمبولانس، 4 خودروی امداد و نجات و 7 خودروی کمک‌دار سبک استفاده شد.

میرزایی با اشاره به کمک‌رسانی به دو مصدوم در عملیات اخیر این نیرو، خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر در سوانح و حوادث ورود کرده و خدمات رسانی لازم را انجام می‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آمادگی نیروهای این جمعیت برای اعزام به استان گیلان، افزود: در صورت اعلام نیاز برنامه‌ریزی لازم در این زمینه انجام می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: تا کنون یک هزار بسته غذایی و امدادی به این استان ارسال شده است و در صورت نیاز کمک‌های استان ادامه‌دار خواهد بود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر