logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۶
[ شناسه خبر : ۱۴۹۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان:

انتخاب شهردار زنجان روز شنبه نهایی می‌شود/ ارائه رزومه کاری دو نفر به شورا

انتخاب-شهردار-زنجان-روز-شنبه-نهایی-می‌شود-ارائه-رزومه-کاری-دو-نفر-به-شورا

عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان گفت: با توجه به جلسات برگزار شده، روز شنبه تصمیم نهایی در مورد انتخاب شهردار از سوی شورا اتخاذ می‌شود.

عباس راشاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: کاندیداهای منصب شهرداری زنجان دیروز در جلسه‌ای برنامه‌های خود را به اعضای شورای شهر اعلام کردند.

وی افزود: سعید عباسی و سعید امیدی دو نفری هستند که برنامه کاری خود را برای شهرداری زنجان به شورای شهر اعلام کرده‌اند و اعضای شورا در این زمینه تصمیم نهایی را اتخاذ می‌کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: به منظور دقت بیشتر برای انتخاب شهردار زنجان قرار شد تصمیم نهایی در این زمینه روز شنبه اخذ شود.

عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه اتفاق نظر شورای اسلامی شهر زنجان بر روی این دو نفر است، ادامه داد: اگر چه همین امروز هم می‌توان در این زمینه نظر داد اما برای بررسی بیشتر موضوع به شنبه موکول شد.

به گزارش موج رسا،12 دی ماه سال جاری بود که شهردار زنجان به همراه یک عضو شورا و شهردار منطقه 3 زنجان بازداشت شد و پس از آن احمدی معاون شهردار زنجان به عنوان سرپرست شهرداری زنجان منصوب شد.

با گذشت دو ماه هنوز وضعیت شهرداری زنجان مشخص نشده و این نهاد با سرپرستی اداره می‌شود در این زمینه جلسات متعددی برگزار شده و قرار است شورا از بین دو کاندیدای اعلامی روز شنبه تصمیم نهایی را در این زمینه اخذ کند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر