logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۸
[ شناسه خبر : ۱۴۹۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در گفت‌وگو با موج رسا مطرح شد؛

روایت اصفهانیان از روند انتخاب سرمربی تیم ملی/ کاندیداهای فدارسیون طوری رفتار کنند تا شبهه ایجاد نشود

روایت-اصفهانیان-از-روند-انتخاب-سرمربی-تیم-ملی-کاندیداهای-فدارسیون-طوری-رفتار-کنند-تا-شبهه-ایجاد-نشود

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به روند انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: دایی، قلعه‌نویی و گل‌محمدی گزینه‌های ایرانی بودند‏.

فریدون اصفهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به در پیش بودن انتخابات فدراسیون فوتبال و در مورد اینکه که همه متفق القول تصمیم گرفته‌اند در انتخابات پیش روی این فدراسیون به محمدحسین قریب رأی بدهند، اظهار کرد: این موضوع شایعه ای بیش نیست و به این شایعات نمی شود استناد کرد.

وی با بیان اینکه در این انتخابات هرکسی به هر طریقی قصد دارد تا پیروز انتخابات شود، ابراز کرد: 75 نفر در مجمع حق رای دارند که با این حساب به نظرم از 9 نفر ثبت نام کننده هفت نفر بتوانند مجمع را برای شرکت در انتخابات را به دست آوردند چرا که باید هر کدام اطز کاندیدها 10 فرم تاییدیه از اعضای مجمع بگیرند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص شرکت رئیس کیمته داوران فدارسیون فوتبال در انتخابات خاطرنشان کرد: در اساسنامه فدراسیون فوتبال منعی در این خصوص وجود ندارد اما افراد باید طوری رفتار کنند تا شبهه و ابهامی به وجود نیاید و امیدواریم انتخابات در یک فضای دوستانه و سالم برگزار شود.

وی با اشاره به روند انتخاب سرمربی تیم ملی نیز گفت: کمیته فنی روی یکسری افراد بررسی‌هایی انجام داد و در نهایت به چند گزینه رسید.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال یادآور شد: گزینه های داخلی و خارجی مورد بررسی فدراسیون بودند اما با توجه به مسائل و محدودیت‌هایی که در پرداخت به مربیان خارجی وجود داشت، کمیته فنی تصمیم گرفت از گزینه داخلی استفاده کند.

اصفهانیان با اشاره به اینکه بعد از بررسی کمیته فنی به گزینه ایرانی رسیدیم بیان کرد: افزود: دایی، قلعه‌نویی و گل‌محمدی گزینه‌های کمیته فنی بودند‏ اما به دلیل وجود برخی مسائل از جمله مخالفت باشگاه‌ها مربی ایرانی انتخاب نشد و اسکوچیچ را انتخاب کردند.

وی در پاسخ به این سوال که علی دایی عنوان کرده که مذاکره‌ای با وی نشده است، عنوان کرد: هیئت رئیسه اختیار مذاکره با گزینه‌ها را به سرپرست فدراسیون داده بود.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با بیان اینکه ما در جریان انتخاب اسکوچیچ بودیم، اظهار کرد: این اتفاق افتاد هرچند که ممکن است برخی در روند انتخاب وی مخالفانی هم وجود داشتند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر