logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۴
[ شناسه خبر : ۱۴۹۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیرشورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان زنجان:

برگزاری مناظرات انتخاباتی در دانشگاه‌های زنجان

برگزاری-مناظرات-انتخاباتی-در-دانشگاه‌های-زنجان

دبیرشورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به فعالیت کمیته‌های انتخابات بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها گفت: به همت بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها مناظرات انتخاباتی در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

محمدرضا قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به انتخابات مجلس یازدهم در اسفندماه، اظهار کرد: کمیته انتخابات در دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهر زنجان تشکیل‌شده است.

وی با اشاره به ماهیت کمیته‌های انتخابات در بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهر زنجان، ابراز کرد: این کمیته‌ها سه هدف عمده را در بحث انتخابات دنبال می‌کنند.

دبیرشورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان زنجان بابیان اینکه کمیته انتخابات بسیج دانشجویی به‌صورت ویژه در امر انتخابات ورود کرده است، تصریح کرد: بالا بردن اصل مشارکت و شفاف‌سازی، بصیرت دهی به دانشجویان و مردم و ایجاد بستر مناسب برای همه کاندیداها در دانشگاه برای اعلام نظرات و اعتقادت خود و به چالش کشیدن نظرات سایر کاندیداها از اهداف کمیته انتخابات بسیج دانشجویی است.

وی بابیان اینکه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهر زنجان با اعلام آمادگی به‌تمامی کاندیداها در آماده‌سازی این بستر و دعوت کاندیداها به مناظره در فضای دانشجویی، عنوان کرد: در این مناظرات کاندیداها مورد پرسش دانشجویان دانشگاه‌ها قرا خواهند گرفت.

قربانی بابیان اینکه تمامی مناظرت صورت گرفته در دانشگاه‌ها رسانه‌ای خواهد شد، خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی با برگزاری این مناظرات به دنبال شفاف‌سازی در افکار عمومی نسبت به کاندیداها است.

وی بابیان اینکه انتخابات در جمهوری اسلامی یک واجب شرعی و ملی است، ابراز کرد: تمامی ملت ایران باید با شرکت در انتخابات از کیان نظام اسلامی دفاع کنند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر