logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۵
[ شناسه خبر : ۱۴۹۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد

دستگیری پزشک قلابی در زنجان

دستگیری-پزشک-قلابی-در-زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری پزشک قلابی در زنجان خبرداد و گفت: این متهم با معرفی خود به عنوان پزشک از مردم کلاهبرداری می‌کرد.

به گزارش موج رسا; به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان سردار رحیم جهانبخش اظهار کرد: در پي مراجعه تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری فردی از آنان به عنوان پزشک در زنجان بدلیل حساسیت موضوع ، رسیدگی به آن به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد متهم با معرفی خود به عنوان یکی از پزشکان معروف و با مراجعه به مراکز درمانی، افراد سالخورده و بی سواد را به بهانه خرید داروی ویژه بیماری خاص اغفال و کلاهبرداری می‌کند.

سردار جهانبخش افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، فنی و پلیسی متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه متهم در بازجويي هاي به عمل آمده به جرم خود اعتراف كرد گفت: متهم به این شیوه از 5 نفر از افراد سالخورده و بی سواد، بیش از 45 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، که در این خصوص پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر