logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۶
[ شناسه خبر : ۱۴۹۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

آغاز به کار شانزدهمین جشنواره موسیقی فجر از فردا در زنجان

آغاز-به-کار-شانزدهمین-جشنواره-موسیقی-فجر-از-فردا-در-زنجان

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: شانزدهمین جشنواره موسیقی فجر از فردا در زنجان با حضور گروه‌های مختلف موسیقی آغاز به کار می‌کند.

 

محمود علیمحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: شانزدهمین جشنواره موسیقی فجر استان زنجان از 24 بهمن ماه سال جاری به مدت 4 روز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری این جشنواره انجام شده است، افزود: طی 4 روز گروه‌های موسیقی به رقابت با یکدیگر پرداخته و در اختتامیه جشنواره نفرات برتر معرفی می‌شوند.

این مسئول از حضور 8 گروه موسیقی در این جشنواره خبر داد و گفت: از این تعداد سه گروه از استان‌های خراسان، تهران و البرز به عنوان گروه‌های مهمان در این جشنواره حضور می‌یابند.

این مسئول با اشاره به داوری آثار این جشنواره، خاطرنشان کرد: دو گروه موسیقی منتخب در این جشنواره معرفی می‌شوند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه این جشنواره تا 30 بهمن ماه ادامه می‌یابد، ادامه داد: تک نوازی امسال در این جشنواره حذف شده و سال آینده اجرایی می‌شود.

علیمحمدی با اشاره به فعالیت مطلوب گروه‌های موسیقی در زنجان، خاطرنشان کرد: گروه‌های خوبی در حوزه موسیقی در زنجان فعالیت می‌کنند که می‌توانند آینده خوبی را در این حوزه ترسیم کنند.

وی گفت: این جشنواره در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در این جشنواره حضور یابند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر