logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۹
[ شناسه خبر : ۱۴۹۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان خبر داد

مسدود بودن راه ارتباطی 78 روستا و 2 محور اصلی استان زنجان

مسدود-بودن-راه-ارتباطی-78-روستا-و-2-محور-اصلی-استان-زنجان

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان گفت: در حال حاضر به دلیل بارش سنگین برف راه ارتباطی 78 روستای استان زنجان مسدود است.

محمد محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: به دلیل بارش برف سنگین و وقوع کولاک و باد شدید در محورهای استان زنجان، در حال حاضر برخی از این محورها همچنان مسدود است.

وی با بیان اینکه راهداران در حال بازگشایی محورهای اصلی هستند، افزود: برخی از راه‌های روستایی نیز بازگشایی شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر تردد در محورهای کوهستانی استان زنجان به دلیل وجود کولاک و ادامه آن با زنجیر چرخ مسیر است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان با اشاره به مسدود بودن راه ارتباطی تهم – چورزق و دندی – تکاب، یادآور شد: محور تهم – چورزق تا ظهر بازگشایی می‌شود.

محمدی ادامه داد: در حال حاضر 78 راه روستایی مسدود است که با همکاری راهداران تلاش می‌شود در اسرع وقت این راه‌ها نیز بازگشایی شود.

وی با اشاره به آخرین وضعیت آزاد راه‌های استان، گفت: در آزاد راه زنجان – تهران مشکلی برای تردد وجود ندارد اما در آزاد راه زنجان – تبریز در حوزه تبریز پلیس راه محور را مسدود اعلام کرده است.

این مسئول برضرورت جلوگیری از سفرهای غیرضروری تاکید کرد و گفت: هموطنان قبل از سفر اطلاعات راه‌ها را کسب کرده و سپس اقدام به سفر کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر