logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۷
[ شناسه خبر : ۱۴۹۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

پیام تبریک «اسماعیل هنیه» به رهبر انقلاب

پیام-تبریک-«اسماعیل-هنیه»-به-رهبر-انقلاب

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در پیامی به رهبری، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک و از مواضع ایران در حمایت همیشگی از مسأله فلسطین قدردانی کرد.

به گزارش موج رسا; «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» طی پیامی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به رهبر معظم انقلاب و ملت ایران تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، متن این پیام به شرح زیر است:

حضرت آیت الله سید علی خامنه‌ای (حفظه الله)
رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران
السلام علیکم و رحمه الله و برکاته،
سلام و درودی صمیمانه و بعد،

برای ما در جنبش مقاومت اسلامی حماس مایه خرسندی است که خالصانه‌ترین و صادقانه‌ترین تبریک‌های خود را به مناسبت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب مبارک اسلامی جمهوری اسلامی ایران خدمت شما تقدیم نماییم.

ما در جنبش حماس همراه با ملت فلسطین ضمن ابراز شادی و سرور در کنار ملت دوست ایران به این مناسبت مبارک و به افتخار این پیروزی بزرگ، عمیقا از مواضع گرانقدر شما در حمایت از فلسطین و مساله عادلانه آن و همبستگی مردم ایران با ملت فلسطین در زمینه دفاع از حقوق مشروع خویش و حمایت از شهر قدس اشغالی و مسجد مبارک الاقصی و حمایت از مقاومت قهرمان فلسطین در مقابله با رژیم اشغالگر صهیونیستی تقدیر کرده و نهایت افتخار و خرسندی خود را نسبت به پیوندهای دوستی میان دو ملت ایران و فلسطین ابراز می‌داریم.

این فرصت نیک را غنیمت می‌شمارم تا به نمایندگی از خود و برادرانم در جنبش حماس از نقش بارز و مواضع اصولی شما در همراهی همیشه با فلسطین و حمایت از ملت و مقاومت فلسطین تقدیر نموده و بار دیگر بر تمایل خود برای تقویت این مواضع و همکاری‌ها تاکید می‌کنم و از درگاه خداوند صحت و سلامت را برای شما و پیشرفت و شکوفایی هرچه بیشتر را برای جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگوار آن خواستارم./فارس

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر