logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۹
[ شناسه خبر : ۱۴۹۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دادستان عمومی و انقلاب زنجان:

جبهه حق به برکت انقلاب از انفعال خارج شد

جبهه-حق-به-برکت-انقلاب-از-انفعال-خارج-شد

دادستان عمومی و انقلاب زنجان با اشاره به برکات انقلاب اسلامی، گفت: جبهه حق به برکت انقلاب از انفعال خارج شد.

حجت الاسلام محسن کرمی در گفت و گو با خبر نگار موج رسا; با بیان اینکه انقلاب اسلامی خود یک دستاورد برای ملت ایران بود، اظهار کرد: انقلاب اسلامی حاصل مجاهدت های تمام مجاهدان جبهه حق از خلقت بشر تا به امروز است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاورد و ثمرات بسیاری دارد، ابراز کرد: یکی از این دستاورد ها سربلندی جبهه حق است.

دادستان عمومی و انقلاب زنجان با بیان اینکه جبهه حق در قرون گذشته تماما در انزوا، مورد تهدید جدی، منفعل و در معرض آسیب دیدن بود، تصریح کرد: اکنون جبهه حق از حالت انفعال خارج شده و لباس عزت به تن کرده است.

وی با بیان اینکه اکنون جبهه حق در برابر باطل سینه سپر ایستاده و بر ادعا های خود پافشاری می کند و مطالبه گر در حرکت است، عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی جبهه حق توانسته از لاک اختفا و انفعال خارج شود و پرچم بلند کند.

حجت الاسلام کرمی با بیان اینکه در گذشته جبهه باطل به تنهایی در عالم خودنمایی می کرد و برنامه های خود را پیش می برد، ادامه داد: امروز جبهه باطل فهمید که به دیواره و جداره محکم و به آن بنیان مرصوص برخورد کرده است.

وی با بیان اینکه باطل بناد داشت جهان را در قبضه صهیونیسم قرار بدهد که این میسر نشد، ابراز کرد: جبهه باطل بنا داشت تمام برنامه های خود را هدفمند به این سمت ببرد که استکبار جهانی از آن به نفع خودش برداشت کند.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی با بیان اینکه باطل بنا داشت اسلام را محو کند ولی نتوانست، تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی برنامه های جبهه باطل جهانی متوقف شده است.

وی با بیان اینکه یکی از برکات انقلاب اسلامی امیدوار شدن مظلومین جهان است، خاطر نشان کرد: گفتمان حق بعد از انقلاب اسلامی طرفدارانی برای خود پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه افتخار انقلاب اسلامی به نام ملت ایران رغم خورد، عنوان کرد: اعتقاد داریم انقلاب اسلامی با تمامی برکاتی که دارد یک مقدمه برای ظهور و حاکمیت حق بر کل جهان است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر