logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۹
[ شناسه خبر : ۱۴۹۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

آمریکاییها بزدلانه سردار دلها را به شهادت رساندند/ حضور پرشور در پای صندوقهای رای شکست توطئه دشمن است

آمریکاییها-بزدلانه-سردار-دلها-را-به-شهادت-رساندند-حضور-پرشور-در-پای-صندوقهای-رای-شکست-توطئه-دشمن-است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: غربی‌ها و همراهان آنان بزدلانه سردار دلها سردار سپهبد قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در سخنرانی راهپیمایی 22 بهمن در زنجان، با تقدیر از حضور مردم زنجان در صحنه‌های مختلف و روزهای حساس انقلاب اسلامی، اظهار داشت: حضور مردم زنجان در صحنه همواره مایه عزت، شرف، غیرت دینی، حمایت از قرآن، ولایت و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.

وی افزود: مردم استان زنجان همواره درخشیده‌اند و راه امام و مقام معظم رهبری و اسلام ناب محمدی را ادامه می‌دهند که باید این حرکت‌ها ادامه یابد.

این مسئول خاطرنشان کرد: ملت ایران با حضور در صحنه می‌توانند به حضرت ابراهیم (ع)، حضرت اسماعیل(ع)، امام حسین (ع) و حضرت علی اکبر(ع)  دین خود را ادعا کرده و اسلام انقلابی و جهاد، مردانگی، عزت، استقلال، نه به آمریکا و نه به معامله قرن و آزادی و آزادگی و مبارزه با استکباران و آل سعود و داعش و کوردلان تاریخ را رقم بزنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و خبرگان رهبری با بیان اینکه انقلاب اسلامی با هدایت و راهنمایی امام راحل به پیروزی رسید اگر چه در این راه توطئه‌های بسیاری را متحمل شد، افزود: با رضاخان، صدام، دیکتاتورها و جباران جهان مسائل اسلام درست نمی‌شد و باید انقلابی شکل می‌گرفت که بر اساس اسلام ناب و آزادی‌خواه راه را به انسان نشان دهد.

آیت‌الله دری نجف آبادی یادآور شد: ملت ایران در دوران پهلوی اگر چه مسلمان بودند اما زمینه برای حکومت، قدرت، قضاوت و نظامی‌گری نبود اما امام با شعار نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی در برابر رژیم پهلوی ایستاد.

وی ادامه داد: غربی‌ها از جمله آمریکای جنایتکار، ترامپ دیوانه، رژیم غاصب اسرائیل را شامل می‌شود که بزدلانه سردار دلها را به شهادت رساندند همانطور که شرقی‌ها نیز آبشخور غربی‌ها بودند.

این مسئول بیان داشت: بیشترین تحریم‌ها علیه نظام اسلامی رقم خورده است اما خیر ما در این بود که با وجود این تحریم‌ها، قله‎های ترقی و پیشرفت توسط نظام اسلامی طی شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و خبرگان رهبری با اشاره به پیشرفت‌های خیره‌کننده نظام اسلامی در طی 41 سال گذشته، بیان داشت: این پیشرفت‌ها قابل ملاحظه با قبل از انقلاب اسلامی نیست.

آیت‌الله دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: تولیدات باغی و تولیدات کشاورزی ایران اسلامی به اندازه‌ای پیشرفت کرده است که امروز در بسیاری از محصولات خودکفا شده است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه صنایع دفاعی، تصریح کرد: امروز موشک می‌سازیم که این امر ناشی از قدرت نظام اسلامی است.

این مسئول کارنامه انقلاب اسلامی را درخشان توصیف کرد و گفت: اگر چه ضعف‌ها و اشکالاتی وجود دارد اما پیشرفت نظام اسلامی در ابعاد مختلف قابل ذکر است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و خبرگان رهبری ادامه داد: طبیعی است که ایران که جزیره امن برای آمریکایی‌ها بود مورد طمع دشمنان بوده و تا کنون توطئه‌های مختلفی به نظام اسلامی تحمیل کرده‎اند.

آیت‌الله دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: درست است که دشمن توطئه می‌چیند و سرداران ما را شهید می‌کند اما این راه ما را بیدارتر می‌کند چرا که دشمن ما با عنایت خداوند از احمق‌ها هستند.

وی افزود: جنایت مربوط به شهید سلیمانی در هیچ قاموسی قابل دفاع نیست و زیارتگاه این شهید عزیز زیارتگاه جاودانه خواهد شد و جای این شهید را هزاران جوان با غیرت پر خواهند کرد.

این مسئول ادامه داد: جوانان دیگری این علم را بر دست گرفته و راه این شهید گرانقدر را ادامه خواهند داد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و خبرگان رهبری افزود: ملت ایران با در هم کوبیدن هیمنه آمریکایی‌ها و خروج آمریکا از منطقه، جمع کردن بساط آل سعود و رژیم غاصب اسرائیل این راه را ادامه خواهند داد.

وی گفت: مجلس آینده باید تحت تاثیر احزاب غلط قرار نگرفته و منتخبان نمایندگی را خدمت بدانند و ما مجلسی سالم و صالح را خواستاریم.

آیت‌ا‌لله دری نجف آبادی برضرورت حضور همه مردم در پای صندوق‌های رای تاکید کرد و گفت: حضور در پای انتخابات آری به رهبری گفتن، نه گفتن به آمریکا و شکستن توطئه‌های دشمنان است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر