logo
امروز : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۰
[ شناسه خبر : ۱۴۹۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان:

انقلاب با حضور مردم در صحنه تقویت می‌شود

انقلاب-با-حضور-مردم-در-صحنه-تقویت-می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی است گفت: انقلاب با حضور مردم در صحنه تقویت می‌شود.

علیرضا فیروز فر در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; بابیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی در یک برهه حساس تاریخی که به استبداد داخلی و استعمار خارجی دچار بود به وقوع پیوست، اظهار کرد: یکی از خصیصه‌های بارز انقلاب اسلامی مردمی بودن و مردمی ماندن آن است.

وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی یکی از انقلابی است که مردم با پشتوانه‌ی رهبری مدبر به منصه حضور رساندند، ابراز کرد: تا به امروز مردم از این انقلاب  صیانت کرده‌اند و آن را بزرگ داشته‌اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان بابیان اینکه اگر امروز قدرت‌های بزرگ همه مقهور عظمت و مجد انقلاب اسلامی هستند، این امر به پشتوانه حضور مردم اتفاق افتاده است، تصریح کرد: در هر مقطعی حضور مردم باعث تقویت انقلاب می‌شود و تا به امروز هم این اتفاق افتاده است.

وی بابیان اینکه حضور مردم همیشه با دو عامل مهم تقویت‌شده است، عنوان کرد: روحیه شهادت و ایثار و روحیه ولایتمداری مردم، با اعتقاد به اینکه یک ولی‌فقیه صاحب تدبیر همیشه در انقلاب اسلامی ایران وجود داشته و انقلاب را هدایت کرده است موجب تقویت حضور مردم در پشتیبانی از انقلاب شده است.

فیروزفر بابیان اینکه قطعاً در راهپیمایی 22 بهمن امسال مردم با حضور خودشان عظمت و مجد این انقلاب را نشان خواهند داد، افزود: هیچ‌کس نمی‌تواند خواب‌وخیالی برای این انقلاب داشته باشد چراکه مردم حافظ این انقلاب هستند.

وی بیان کرد: حفاظت مردم از انقلاب اسلامی باعث عدم زوال‌پذیری و آسیب‌پذیری انقلاب اسلامی می‌شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر