logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۵
[ شناسه خبر : ۱۴۹۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس دانشگاه زنجان:

همه باید از انقلاب پاسداری کنند

همه-باید-از-انقلاب-پاسداری-کنند

رئیس دانشگاه زنجان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برای تمامی ملت ایران است، گفت: همه باید از این نعمت الهی پاسداری کنند.

سید محسن نجفیان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به دهه فجر و فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: همه مردم و دانشجویان باید در این راهپیمایی مشارکت و حضورداشته باشند.

وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی برای تمامی ملت ایران است و همه باید از این نعمت الهی پاسداری کنند، ابراز کرد: ملت ایران باید تمام تلاش خود را برای رسیدن انقلاب به اهداف و آرمان‌هایش انجام دهند.

رئیس دانشگاه زنجان با اشاره به پیام دانشجویان و ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان نظام اسلامی، تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان می‌گوید که مردم از این نظام و انقلاب محافظت می‌کنند و حاضر به جان‌فشانی و هزینه دادن هستند.

وی با اشاره به جایگاه دانشگاه‌ها و دانشجویان به‌عنوان قشر جوان جامعه در بیانیه گام دوم انقلاب، عنوان کرد: دانشگاه‌ها در جهت حل مسائل و مشکلات کشور نقش اولی دارند.

نجفیان بابیان اینکه بیانیه گام دوم یک بیانیه ملی است و تمامی ملت ایران مخاطب این بیانیه هستند، افزود: این بیانیه راه را برای 40 سال آینده انقلاب نشان داده و مسیر را مشخص کرده است.

وی بابیان اینکه هیچ‌یک از مشکلات کشور بدون راه‌حل علمی قابل‌حل نیست، ادامه داد: هر عمل، تصمیم و سیاست باید متکی به یک پشتوانه علمی و کارشناسی باشد.

رئیس دانشگاه زنجان بابیان اینکه محل علم و فناوری در مرحله اول دانشگاه‌ها هستند، ابراز کرد: باید از تمامی استعدادها و توان دانشگاه‌ها در راستای تحقق بیانیه گام دوم استفاده شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر