logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۵
[ شناسه خبر : ۱۴۸۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]
معاون هماهنگ‎کننده سپاه قدس:

حاج قاسم سلیمانی طرح‌های راهبردی آمریکا را به نابودی کشاند/ دشمنان بدانند که ما مدافع تمامی مظلومان تاریخ هستیم

حاج-قاسم-سلیمانی-طرح‌های-راهبردی-آمریکا-را-به-نابودی-کشاند-دشمنان-بدانند-که-ما-مدافع-تمامی-مظلومان-تاریخ-هستیم

معاون هماهنگ‎کننده سپاه قدس گفت: حاج قاسم سلیمانی با ایجاد قدرت‌های بزرگ در کشورهای عراق،یمن، سوریه و افغانستان طرح‌های راهبردی آمریکا را نشانه رفته و دشمنان اسلام را به نابودی کشاند.

به گزارش موج رسا; سردار فلاح‌زاده امروز در مراسم اربعین سردار سپهبد قاسم سلیمانی در مصلی خاتم‌الانبیای زنجان، با تقدیر از مردم قدردان نظام اسلامی اظهار داشت: در مراسم‌های دینی و انقلابی زنجانی‌ها همواره پیشتاز بوده و در دوران دفاع مقدس نیز شهدای گمنام و بنام بسیاری را تقدیم نظام اسلامی کرده‌اند.

وی با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی،افزود: انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری دستاوردهای مهمی از جمله پایداری اسلام، مکتب تشیع و ایران اسلامی داشته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) اسلام ناب محمدی را که زیرخروارها آواری که بنی‌امیه، بنی‌عباس و حکومت‌های پادشاهی پلید و حکومت عثمانی و دیگران مخفی شده بود،بیرون کشید و به دنیا معرفی کرد.

معاون هماهنگ‎کننده سپاه قدس اسلامی ادامه داد: این حکومت‌ها اسلام را خدشه‌دار کرده و پس از آن اسلام تکفیری توسط داعش، النصره و القاعده که مدعی اسلام نبوی هستند وهابیت نوگرایی محسوب شده و دنباله‌رو محمد بن عبد الوهاب هستند و همچون آنها می‌خواستند نام اسلام ناب را پاک کنند که موفق نشدند.

سردار فلاح‌زاده افزود: امام خمینی (ره) اسلام پادشاهان، پلیدی و زورگویی،آمریکایی و انگلیسی را کنار زده و اسلام ناب دشمن‌شناسی،بصیرت،حقیقی، سیاسی، جهاد و مبارزه،عزت،اقتدار،شجاعت و صداقت را به جهان معرفی کرد.

وی خاطرنشان کرد: بخش از عمده‌ای از آیات الهی آیات جهاد و مبارزه است و دشمن‌شناسی در این آیات آشکار است و ما نمی‎توانیم اسلام را کنار بگذاریم.

این مسئول ادامه داد: شیعیان افغانستان با گروه‌های فاطمیون و شیعیان لبنان با راه‌اندازی سازمان بزرگ حزب‌الله به مصاف رژیم لعنتی اسرائیل و داعش وهابی می‌روند.

معاون هماهنگ‎کننده سپاه قدس ادامه داد: فرهنگ غنی اهل بیت(ع) که روزی از حوزه علمیه نجف و قم صدایش به جایی نمی‌رسید امروز این فرهنگ غنی تا آمریکای لاتین و برزیل پیش رفته است که این امر مرهون تلاش‌های امام و رهبری و علمای ربانی و مجاهدان راه خداوند متعال است.

سردار فلاح‌زاده با اشاره به موفقیت‌های نظام اسلامی در عرصه علمی به ویژه پزشکی و دفاعی و نظامی در بین‌الملل، گفت: این موفقیت‌ها مرهون تدبیر امام و مقام معظم رهبری و دانشمندان و فرهیختگان نظام اسلامی است.

وی گفت: از زمانی که امام فرمود ما مسیر پیامبر الهی، امام علی (ع) و امام حسین (ع) طی می‌کنیم، دشمنان در مقابل نظام اسلامی قرار گرفتند و با تشویق صدام جنگ علیه نظام آغاز شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: اما ملت ایران اسلامی با به صحنه آمدن با تبعیت از امام به مقابله با دشمن پرداخته و از اعتقادات ملت دفاع کردند.

معاون هماهنگ‎کننده سپاه قدس بیان کرد: سردار سلیمانی یکی از رزمندگان اسلام بود که قبل از انقلاب از روستایی از کرمان وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد با آغاز جنگ وارد سوسنگرد و شوش شده و به مصاف دشمنان می‌رود و در عملیات طریق‌القدس گلوی دشمن را در دوارزه‌های ورودی بستان می‌فشارد.

سردار فلاح‌زاده خاطرنشان کرد: در آزاد سازی خرمشهر سردار سلیمانی حضور یافته و یکی از فاتحان اصلی خرمشهر می‌شود اما هیچ‎گاه اجازه نمی‌دهد نامی از او برده شود.

وی ادامه داد: نقش محوری سردار سلیمانی در دوران دفاع مقدس بسیار چشمگیر بوده و در اکثر عملیات‎های این دوران موجب صدمه زدن به دشمن می‌شود.

این مسئول یادآور شد: سردار سلیمانی جهاد و مبارزه را از مکتب امام حسین، پیامبر (ص)،اسلام و امام خمینی (ره) گرفته و این روحیه را در همه زندگیش با خود همراه داشت.

معاون هماهنگ‎کننده سپاه قدس بیان داشت: حاج قاسم پس از دوران دفاع مقدس پس از حضور در مناطق شرقی وارد نیروی سپاه قدس شد و تا پای جان در برابر دشمن ایستاد.

سردار فلاح‌زاده با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی و برنامه‌های آمریکا در منطقه خلیج فارس، بیان داشت: حدود 75 درصد سوریه و 5 استان عراق توسط داعش تصرف و جنایت‌های متعددی در شهرهای مختلف انجام شد و حتی به کودک شیرخواره نیز رحم نکردند.

وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی با ایجاد قدرت‌های بزرگ در کشورهای عراق،یمن، سوریه و افغانستان طرح‌های راهبردی آمریکا را نشانه رفته و دشمنان اسلام را به نابودی کشاند.

این مسئول افزود: سردار سلیمانی با حضور مدوام چندین ماهه دشمن را در منطقه سوریه بایگانی و بایکوت کرد و عملیات نصر را در جنوب سوریه آغاز و دشمن را زمین‌گیر کرد.

معاون هماهنگ‎کننده سپاه قدس ادامه داد: فعالیت‌های سردار سلیمانی موجب شد تا دل مردم زجر دیده و شهید داده شاد شده و به دنبال آن دل مقام معظم رهبری شاد شود.

سردار فلاح زاده خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی با مدیریت خود موجب آزادی مناطق مختلف سوریه شد و با حضور رزمندگان دشمنان را ذلیل کرده و عزت را نصیب مکبت شیعه کردند.

وی با بیان اینکه حاج قاسم در منطقه بود که خبر فوت پدرش را شنید، افزود: سردار سلیمانی تنها برای چند روزه به ایران برگشت و پس از آن موفقیت‌های بیشتری کسب و نامه‌ای به مقام معظم رهبری نوشت و وعده داد تا 60 روز دیگر داعش به پایان می‌رسد.

این مسئول افزود: حاج قاسم سلیمانی 35 سال گمنام بود و رزمندگان در سوریه با پخش فیلم‌های حضور او در سوریه موجب معرفی او شدند که این امر ناشی از اخلاص و خدامحوری این شهید مجاهد در راه خداوند متعال محسوب می‌شود.

معاون هماهنگ‎کننده سپاه قدس افزود: این شهید همواره به قرائت قرآن می ‌پرداخت و زاهد، عابد، عبدالله و مخلص بود و توکل عجیبی به خداوند متعال داشت.

این مسئول با بیان اینکه  مالک اشتر برای علی زمان بود،افزود: از شهادت این سردار همه محزون شده و دشمنان شاد شدند.

سردار فلاح‌زاده گفت: دشمنان ما بدانند ما وارث تمامی مظلومان تاریخ هستیم و افتخار می‌کنیم که در راه اهل بیت عصمت و طهارت به شهادت می‌رسیم.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر