logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۵
[ شناسه خبر : ۱۴۸۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره طرح و برنامه سازمان صمت استان زنجان خبرداد

پرداخت 815 میلیارد تومان تسهیلات حمایتی به واحدهای تولیدی استان زنجان

پرداخت-815-میلیارد-تومان-تسهیلات-حمایتی-به-واحدهای-تولیدی-استان-زنجان

رئیس اداره طرح و برنامه سازمان صمت استان زنجان از پرداخت 815 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان زنجان گفت: با این اقدام از 7 هزار اشتغال استان زنجان صیانت شد.

حبیب عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اجرای طرح حمایت از تولید داخلی و فعال سازی واحدهای صنعتی در استان زنجان اظهار کرد: در این راستا به طرح‌های نیمه‌ تمام در سطح استان تسهیلات رونق تولید ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: پروژه‌هایی نیمه تمامی که پیشرفت فیزیکی آنها بالای 60 درصد است می‌توانند از تسهیلات سیاستی دولت در حمایت از رونق تولید استفاده کنند.

رئیس اداره طرح و برنامه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با تاکید براینکه بر اساس تبصره 18 قانون بودجه از شهریور ماه سالجاری پرداخت این تسهیلات در دستور کار قرار گرفته است عنوان کرد: در سال جاری این تسهیلات برای 70 واحد تولیدی استان زنجان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه تا به امروز از محل طرح رونق تولید 815 میلیارد تومان به واحدهای نیمه تمام در استان زنجان تسهیلات حمایتی ارائه شده است افزود: ارائه تسهیلات همچنان ادامه دارد.

عباسی با تاکید براینکه از محل تبصره 18 قانون بودجه تسهیلات یارانه‌ای نیز به واحدهای تولیدی پرداخت می‌شود عنوان کرد: با این روش 120 میلیارد تومان تسهیلات به  29 واحد و طرح نیمه تمام در استان زنجان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه همچنین براساس تبصره 18 قانون بودجه تسهیلاتی به صورت مستقیم به واحدها پرداخت می‌شود بیان کرد: 525 میلیارد تومان از تسهیلات نیز به صورت مستقیم به 500 واحد تولیدی استان به صورت مستقیم پرداخت شده است.

رئیس اداره طرح و برنامه سازمان صمت استان زنجان با اقدامات حمایتی از 7 هزار اشتغال در استان صیانت شده است بیان کرد: علاوه از صیانت از 7 هزار اشتغال استان 830 مورد فرصت شغلی نیز در استان زنجان ایجاد شد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر