logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۹
[ شناسه خبر : ۱۴۸۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان؛

مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در زنجان اعلام شد

مسیرهای-راهپیمایی-22-بهمن-در-زنجان-اعلام-شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در شهرهای مختلف شهر زنجان را اعلام کرد.

حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: راهپیمایی باشکوه 22 بهمن و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ساعت 9:30 صبح روز 22 بهمن در شهر زنجان با حضور آیت‌الله دری نجف آبادی برگزار می‌شود.

وی افزود: این راهپیمایی از چهارراه امیر کبیر آغاز شده و تا امامزداده سید ابراهیم (ع) زنجان با حضور اقشار مختلف مردم و با محکومیت اقدامات آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب اسرائیل برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: این راهپیمایی در شهر نیک‌پی از ساعت 10 از مسجد حضرت ابوالفضل (ع) تا اداره آموزش و پرورش و در ارمغانخانه از مسجد امیر المومنین (ع) تا میدان فجر از ساعت 10 برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی بیان داشت: مردم ابهر نیز از  تا از ساعت 10 صبح از چهار راه امام حسین (ع) تا میدان انقلاب و مردم هیدج از میدان شهرداری تا مسجد صاحب الزمان (عج) در این راهپیمایی حضور می‌یابند.

حجت‌الاسلام ناصر ادامه داد: مردم شهید پرور صائین‌قلعه نیز از مسجد صاحب الزمان تا گلزار شهدای گمنام از ساعت 11 و مردم خرم‌دره از مقابل مسجد رسول‌الله تا میدان قائم و مصلی این شهر در این راهپیمایی شرکت می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از حضور مردم قیدار از ساعت 10 صبح در مسیر میدان شهدا تا مزار شهدا خبر داد و گفت: مردم سجاس نیز از ساعت 10 صبح از میدان امام حسین (ع) تا امامزاده سید ابراهیم (ع) در راهیپمایی می‌کنند.

حجت‌الاسلام ناصر بیان داشت: راهپیمایی مردم گرماب از ساعت 10 صبح از پارک ملت تا مسجد جامع و مردم زرین‌رود از ابتدای میدان توحید تا مزار شهدا برگزار می‌شود.

وی راهپیمایی مردم نوبهار را از ساعت از 10 صبح از خیابان امام خمینی (ره) به سمت مزار شهدا عنوان کرد و گفت: مردم کرسف نیز از ساعت 10 صبح از میدان شهرداری تا مزار شهدای گمنام در این راهپیمایی مشارکت می‌کنند.

این مسئول تصریح کرد: مردم سهرورد از ساعت 10 صبح در مسیر میدان امام حسین (ع) تا میدان شهدا راهپیمایی کرده و مردم آببر و گیلوان نیز به ترتیب در مسیرهای میدان امام علی (ع) تا مصلی نماز جمعه و بازار گیلوان تا مسجد در این راهپیمایی حضور دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به راهپیمایی مردم چورزق از ساعت 10 در مسیر بخشداری تا مسجد جامع عنوان کرد: مردم زرین‌آباد نیز از مقابل سپاه ناحیه ایجرود تا میعادگاه نماز جمعه در این راهپیمایی شرکت کرده شعار مرگ بر آمریکا را سر می‌دهند.

حجت‌الاسلام ناصر بیان داشت: راهپیمایی مردم حلب از مقابل بخشداری تا مسجد جامع و مردم سلطانیه نیز از مسجد فاطمه زهرا (س) تا گلزار شهدا برگزار شده و ماهنشانی‌‌ها نیز از ساعت 10 صبح از میدان مطهری تا مصلی این شهر در این راهپیمایی شرکت می‌کنند.

وی گفت: مردم دندی از مقابل سپاه پاسداران تا مزار شهدا و مردم شهید پرور پری از مقابل مسجد امام صادق (ع) تا مزار شهدا در این راهپیمایی حضور می‌یابند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر