logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۹
[ شناسه خبر : ۱۴۸۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیئت کشتی استان زنجان:

برکناری میثم نصیری از تیم ملی غیرقانونی است

برکناری-میثم-نصیری-از-تیم-ملی-غیرقانونی-است

رئیس هیئت کشتی استان زنجان با اشاره به برکناری میثم نصیری از تیم ملی، گفت: برکناری کشتی گیر زنجانی غیر قانونی است.

عباس محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برکناری میثم نصیری کشتی‌گیر زنجانی از تیم ملی، اظهار کرد: متأسفانه بعد از چند روز اعلام‌شده است که داور مسابقه در داوری اشتباه کرده است.

وی با اشاره به اینکه این کار کاملاً غیرقانونی است، ابراز کرد: اگر داور اشتباه کرده باشد فقط می‌توان داور را توبیخ کرد و نمی‌توان حق کشتی‌گیر را از او گرفت.

رئیس هیئت کشی استان زنجان با اشاره به پیگیری‌های هیئت کشتی زنجان در مقابل این اقدام غیر قانونی، تصریح کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان طی نامه‌ای از دبیر فدراسیون کشتی خواستار بررسی و پیگیری این مورد شد.

وی بابیان اینکه بنده به‌صورت تلفنی با مدیر فنی تیم ملی صحبت کردم که ایشان نتوانست ما را قانع کند، عنوان کرد: امروز نامه‌ای به استاندار و نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان از طرف اعضای هیئت کشتی استان ارسال شد و امروز بعدازظهر با این مسئولین جهت پیگیری این موضوع دیدار می کنیم.

محمدی بابیان اینکه مسئولین تیم ملی فکر می‌کنند زمان کشتی میثم نصیری تمام‌شده است، افزود: اگر این‌طور بود میثم نصیری نمی‌توانست در مسابقات کشتی جهان‌پهلوان تحتی بدون هیچ‌گونه شکست قهرمان شود.

وی بابیان اینکه جایگزین میثم نصیری یک کشتی‌گیر تهرانی است، خاطرنشان کرد: نفوذ تهرانی‌ها در این مسائل بالا است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر