logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۰
[ شناسه خبر : ۱۴۸۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس پلیس فتای استان زنجان:

رصد جدی فضای مجازی توسط پلیس فتا در ایام انتخابات/ با عاملان تشویش اذهان عمومی برخورد می‌کنیم

رصد-جدی-فضای-مجازی-توسط-پلیس-فتا-در-ایام-انتخابات-با-عاملان-تشویش-اذهان-عمومی-برخورد-می‌کنیم

رئیس پلیس فتای استان زنجان با تاکید بر رصد فضای مجازی توسط پلیس فتا گفت: فضای مجازی توسط پلیس فتا در ایام انتخابات به صورت جدی رصد می‌شود.

محمدعلی آدینه‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد نظارت بر فضای انتخاباتی در استان زنجان اظهار کرد: در این ایام پلیس فتا بر فضای انتخاباتی در حوزه فضای مجازی به صورت جدی نظارت دارد و با متخلفان در این حوزه برخورد می‌کند.

وی تصریح کرد: اگر کسی بخواهد در این بستر در جامعه التهاب ایجاد کند با برخورد پلیس فتا مواجه خواهد شد.

رئیس پلیس فتای استان زنجان خاطر نشان کرد: انتظار داریم فعالان فضای مجازی در این ایام اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند چرا که پلیس فتا برای جلوگیری از بداخلاقی‌ها در فضای مجازی در ایام انتخابات وارد عمل می‌شود.

وی همچنین با تاکید براینکه در ایام پایانی سال قرار داریم و برخی‌ها بدنبال ایجاد التهاب در بازار هستند عنوان کرد: پلیس فتا به این موضوع به صورت جدی وارد شده و با عاملان برابر قانون برخورد خواهد کرد.

آدینه‌لو عنوان کرد: اگر احساس شود افرادی در این بستر به دنبال ایجاد موج التهاب در بازار باشند برخورد قانونی با آنها انجام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در ایام پایانی سال این امکان وجود دارند برخی‌ها به دنبال انتشار اخبار کذب باشد و سعی در تشویش اذهان عمومی کند با برخورد پلیس فتا مواجه خواهد شد.

رئیس پلیس فتای استان زنجان ابراز کرد: در این ایام احتمال فعالیت برخی‌ها برای ایجاد نوسان در بازار وجود دارد که پلیس فتا در صورت مشاهده فعالیت این گونه افراد در بستر فضای مجازی شناسایی کرده و به مراجع قانونی معرفی خواهد کرد.

وی افزود: مردم بیشتر به برخی از اخباری که در بستر فضای مجازی منتشر می‌شود اعتماد نداشته باشند و اخبار را از رسانه‌های معتبر محلی و سایت‌ها دنبال کنند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر