logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۹
[ شناسه خبر : ۱۴۸۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست دانشگاه علمی کاربردی زنجان:

صدور مدارک تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر از امروز در زنجان

صدور-مدارک-تحصیلی-دانشجویان-شاهد-و-ایثارگر-از-امروز-در-زنجان

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان از صدور مدارک تحصیلی دانشجویان طرح شاهد و ایثارگر از امروز تا پایان هفته خبر داد.

مرتضی واحدپور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مشکلات موجود در ادامه تحصیل دانشجویان طرح شاهد و ایثار گر در دانشگاه علمی و کاربردی، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده مشکل این دانشجویان مرتفع شده است.

وی با بیان اینکه من تمامی مسئولیت کار دانشجویان طرح شاهد و ایثارگر را برعهده گرفتم و این مشکل را حل کردم، افزود: از امروز مدارک تحصیلی دانشجویان طرح شاهد و ایثارگر صادر می شود.

سرپرست دانشگاه علمی و کاربردی استان زنجان با اشاره به روند صدور مدارک تحصیلی دانشجویان طرح شاهد و ایثارگر، تصریح کرد: صدور مدارک تحصیلی این دانشجویان تا پایان هفته آینده به اتمام می رسد.

وی با بیان اینکه تعداد دانشجویان طرح شاهد در دانشگاه علمی و کاربردی بالا است، عنوان کرد: دو کارمند دانشگاه علمی و کاربردی استان زنجان برای صدور مدارک تحصیلی دانشجویان طرح شاهد و ایثارگر مامور شده اند.

واحد پور با بیان اینکه مراکز آموزشی دانشگاه علمی و کاربردی مدارک تحصیلی دانشجویان طرح شاهد را به ما ارائه نمی کنند، افزود: اگر پرونده این دانشجویان ناقص باشد مسئولیت آن بر عهده من است و من باید به مراجع پاسگو باشم.

وی با بیان اینکه مسائل مالی این دانشجویان هنوز حل نشده است، خاطر نشان کرد: سامانه از چهارشنبه برای این دانشجویان فعال شده است.

سرپرست دانشگاه علمی و کاربردی استان زنجان ابراز کرد: 103 دانشجو طرح شاهد و ایثار در دانشگاه علمی و کاربردی با این مشکل عدم ارائه مدارک تحصیلی مواجه هستند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر