logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۸
[ شناسه خبر : ۱۴۸۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

دیدار با خانواده شهدا و فجر آفرینان تا 22 اسفند ادامه دارد

دیدار-با-خانواده-شهدا-و-فجر-آفرینان-تا-22-اسفند-ادامه-دارد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: دیدار با خانواده شهدا، فجر آفرینان و جانبازان تا 22 اسفند به عنوان روز شهید ادامه دارد.

علی کاظمی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: نهضت دیدار با جانبازان از اول دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز شده است و سرکشی به این افراد انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه استاندار زنجان در سرکشی به شهرستان‌ها دیدارهایی با خانواده‌های شهدا دارد، خاطرنشان کرد: دیدار با جانبازان 75 درصد نیز جزو برنامه‌های این مقام اجرایی در زنجان است.

این مسئول ادامه داد: معاونین استاندار زنجان نیز دیدارهایی با خانواده شهدا انجام داده و از این خانواده‌ها دلجویی می‌کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به دیدار مدیران دستگاه‌‌های اجرایی با خانواده‌های شهدا به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، بیان داشت: این دیدارها نیز در قالب طرح دیدار با فجر آفرینان و جانبازان انجام می‌شود.

کاظمی با بیان اینکه در این دیدارها خانواده‌های دو شهیده در شهرستان‌ها مورد توجه هستند، بیان داشت: پس از سرکشی به این خانواده‌ها دیدارهای خانواده‌های یک شهیده و جانبازان با درصد پایین جانبازی نیز انجام می‌شود.

وی از معرفی شهدای انقلاب استان زنجان در قالب کتاب و مستند خبرداد و گفت: در دوران انقلاب استان زنجان 29 شهید و شهیده تقدیم نظام اسلامی کرده است.

این مسئول با بیان اینکه استان زنجان با تقدیم شهدای بسیاری مسیر پیروزی و ادامه روند انقلاب را تسریع بخشیده است، ادامه داد: سرکشی از این خانواده‌ها افتخاری برای مسئولان محسوب می‌شود که به صورت روتین در روزهای عادی و به صورت ویژه در مناسبت‌های مختلف انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تصریح کرد: نهضت دیدار با جانبازان نیز از سوی استاندار زنجان مطرح و تا کنون از بسیاری از این خانواده‌ها سرکشی شده است و ادامه دارد.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر