logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۳
[ شناسه خبر : ۱۴۸۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

نظام اسلامی به برکت خون شهید تهرانی مقدم اقتدار دفاعی دارد

نظام-اسلامی-به-برکت-خون-شهید-تهرانی-مقدم-اقتدار-دفاعی-دارد

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: نظام اسلامی به برکت خون شهید تهرانی مقدم اقتدار دفاعی دارد

به گزارش موج رسا; عباس بابایی عصر امروز در همایش از انقلاب تا ظهور در زنجان با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهارداشت: امروز در حالی انقلاب اسلامی وارد دهه چهل خود می‌شود که در بیانیه گام دوم، مقام معظم رهبری دوران چهل سال گذشته را پر افتخار و درخشان توصیف کرده‌اند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی زمانی به پیروزی رسید که جهان تحت سیطره دو بلوک شرق و غرب بوده و هیچ اعتقادی به وجود خداوند متعال وجود نداشت،افزود: انقلاب اسلامی نشان داد که حکومت از آن خداوند متعال، پیامبر گرامی اسلام، امامان معصوم و ولایت فقیه است. 

این مسئول بیان داشت: این انقلاب با هدایت امام راحل و مقام معظم رهبری و با حضور پرشکوه مردم به پیروزی رسید. 

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اربعین سردار سپهبد قاسم سلیمانی، خاطرنشان کرد: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع این شهید خط بطلانی به توطئه‌های دشمنان کشیده و نشان داد یاد و نام شهیدان در جامعه فراموش نمی‌شود. 

بابایی با بیان اینکه امروز در آستانه چهل و دو سالگی پیروزی انقلاب اسلامی به جهان نشان دادیم که توانایی مقابله با استکبار جهانی را داریم، افزود: امروز انقلاب اسلامی پاسخ کوبنده‌ای به حرکات دشمنان داده و در مقابل آنها می‌ایستد.

 وی گفت: امروز نیز نظام اسلامی به برکت خون شهید تهرانی مقدم و با همت و مدیریت جهادی شهدا به اقتدار دفاعی دست یافته است. 

این مسئول بیان داشت: در گام دوم انقلاب برای رسیدن به تمدن اسلامی مشکلات ساختاری در مرحله دولت سازی داریم که با حل این مشکل، حتما به قله رفیع تمدن باشکوه اسلامی خواهیم رسید. 

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برضرورت همت همگانی به ویژه هنرمندان برای تمدن سازی تاکید کرد و گفت: ضروری است از این هنر به نفع جبهه اسلام و انقلاب استفاده کنیم تا به اهداف والای انقلاب برسیم.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر