logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۳
[ شناسه خبر : ۱۴۸۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور:

تکمیل پروژه دو خطه کردن راه‌آهن زنجان- تهران در انتطار تصمیم مسئولان بالا دستی است

تکمیل-پروژه-دو-خطه-کردن-راه‌آهن-زنجان-تهران-در-انتطار-تصمیم-مسئولان-بالا-دستی-است

مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور با اشاره به اینکه تکمیل پروژه راه آهن زنجان- تهران نیاز به 350 میلیارد تومان اعتبار دارد گفت: در حال حاضر مشخص نیست که چه زمانی این اعتبار تامین می‌شود و اجرای این پروژه با تصمیمات مسئولان بالا دستی اتفاق می‌افتد.

علی خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان- تهران اظهار کرد: در حال حاضر این پروژه تعطیل نیست ولی سرعت عملیات اجرایی آن کم است.

وی تصریح کرد: 350 میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا پروژه به صورت کامل به اتمام برسد و در حال حاضر نیز پروژه 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور عنوان کرد: در صورت تامین منابع مالی 30 درصد باقی مانده پروژه با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

وی در مورد سوالی مبنی براینکه این پروژه در سفر معاون اول رئیس جمهور به زنجان مطرح شد یا نه افزود: استاندار زنجان درباره این موضوع با معاون اول رئیس جمهور صحبت‌هایی داشتند ولی با بنده صحبتی نکردم که قولی از جانب معاون اول داشته باشم.

خدایی با تاکید براینکه استاندار، نمایندگان مجلس مجلس و مسئولان راه آهن کشوری همه پیگیر تکمیل روند اجرای پروژه هستند عنوان کرد: اگر منابع داده شود سرعت کار افزایش می‌یابد و در واقع این پروژه منتظر تامین اعتبار است.

وی ابراز کرد: تا به امروز مشخص نشده تامین اعتبار چه زمانی به این پروژه اختصاص می‌یابد و بنده نیز نمی‌توانم بگویم که چه زمانی این اتفاق می‌افتد و باید در این رابطه مسئولان بالا دستی تصمیم بگیرند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر