logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۴
[ شناسه خبر : ۱۴۸۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان صمت استان زنجان به موج رسا خبر داد

احتمال ثابت ماندن قیمت نان تا پایان سال در استان زنجان/ قیمت نان در زنجان بین 225 تا 250 تومان نرخ‌گذاری می‌شود

احتمال-ثابت-ماندن-قیمت-نان-تا-پایان-سال-در-استان-زنجان-قیمت-نان-در-زنجان-بین-225-تا-250-تومان-نرخ‌گذاری-می‌شود

رئیس سازمان صمت استان زنجان از افزایش قیمت نان طی ماه‌های آینده در استان خبر داد.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به افزایش احتمالی قیمت نان اظهار کرد: در اکثر استانها قیمت نان افزایش یافته اما ما با همکاری اتحادیه و نانوایان هنوز افزایشی انجام ندادیم.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت نان از مهر ماه در استان زنجان قابل اجرا بود، ابراز کرد: به خاطر اینکه قیمت نان در اکثر استانها افزایش یافته ما نیز دنبال این هستیم تا با کمترین تبعات تجدید نظری در قیمت نان داشته باشیم.

رئیس سازمان صمت استان زنجان با اشاره به اینکه عدم افزایش قیمت نان در کیفیت و کمیت نان تاثیرگذار است، عنوان کرد: این احتمال وجود دارد که تا پایان سال قیمت نان در همین نرخ فعلی باقی بماند.

وی با بیان اینکه تا 15 اسفند ماه هیچ گونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت، گفت: این احتمال وجود که افزایش قیمت نان از اوایل اردیبهشت ماه سال آینده اعمال شود.

فغفوری با اشاره به اینکه استان همجوار ما قزوین قیمت نان لواش را 300 تومان کرده است، خاطرنشان کرد: اگر قیمت نان در استان زنجان افزایش یابد بین 225 تومان تا 250 خواهد بود که هنوز تصمیم گیری نشده است.

وی با تاکید بر اینکه افزایش قیمت نان در استان زنجان در حد معقول و کم خواهد بود، بیان کرد: استانهای همجوار قیمت نان را افزایش دادند و پایین بودن قیمت نان در استان زنجان باعث خروج نان ارزان استان به این استانها خواهد شد که باید در این زمینه نیز فکری شود.

//س

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر