logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۷
[ شناسه خبر : ۱۴۸۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خبرداد

پیش‌‌بینی حضور 11 هزار نفر برای فیلم‌های جشنواره فجر در سینماهای زنجان

پیش‌‌بینی-حضور-11-هزار-نفر-برای-فیلم‌های-جشنواره-فجر-در-سینماهای-زنجان

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:پیش‌بینی می‌شود بیش از 11 هزار نفر از فیلم‌های جشنواره فجر در بخش کودکان و بزرگسال دیدن کنند.

محمود علیمحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; ،با اشاره به اظهار داشت: جشنواره فیلم فجر از 15 بهمن ماه سال جاری در زنجان آغاز به کار کرده است و این جشنواره تا 7 روز ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه استقبال خوبی از سوی تماشاگران برای فیلم‌‌های فجر وجود دارد، گفت: با آغاز اکران فیلم‌ها، گیشه‌های سینما و سایت خرید بلیط با استقبال خوبی از سوی مردم برخوردار بوده است.

این مسئول بیان داشت: دو فیلمی که برای کودکان پخش شد با همکاری آموزش و پرورش استقبال عالی بود و به صورت کامل این دو فیلم که توسط بنیاد فارابی ارسال شده بود، پوشش کامل داده شد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دیروز هم از فیلم‌‌های جشنواره فجر استقبال خوبی شده است و رسانه ملی نسبت به پوشش خبری این جشنواره اقدام می‌کند،افزود: علاقه‌‌مندان بسیاری برای دیدن فیلم‌ها جذب شده‌‌اند.

علیمحمدی گفت: امیدوارم به روزی برسیم که همه فیلم‌های جشنواره فجر در استان‌ها اکران شده و استان‌ها به میزان تهران از این سهم استفاده کرده و شعار ایران تهران نیست تحقق یابد.

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص پیش‌بینی حضور مردم در فیلم‌های سینمایی فجر، بیان داشت: در حال حاضر 240 صندلی در سینما روشا و 230 صندلی در سینما بهمن آماده حضور مردم در سینما است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در مجموع28 فیلم در هر دو سینما در طول برگزاری این جشنواره اکران می‌شود که  13 هزار صندلی به این امر اختصاص داده شده است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود تا آخر جشنواره 8 هزار صندلی در بخش بزرگسالان 3 هزار نفر در بخش کودکان از این فیلم‌ها استقبال کنند.

علیمحمدی ادامه داد:  با روند موجود پیش‎بینی می‌شود 11 هزار نفر از فیلم‌های جشنواره فجر در زنجان دیدن کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر