logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۲
[ شناسه خبر : ۱۴۸۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

زنان از ارکان زمینه‌ساز بیانیه گام دوم انقلاب هستند

زنان-از-ارکان-زمینه‌ساز-بیانیه-گام-دوم-انقلاب-هستند

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: توجه ویژه به حوزه زنان و خانواده به عنوان یکی از ارکان زمینه‌ساز و پایه بستر سازی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش موج رسا; لیلا رمضانی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی نخبگان خواهر در راستای تببین الگوی سوم زن و بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار داشت: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که می توان آنرا منشور انقلاب اسلامی در نقطه عطف چهل سالگی انقلاب اسلامی ارزیابی کرد،محورها، فرازها و نکته های بسیار مهمی موج می زند که با تعمق و ژرف نگری در آن، این حقیقت روشن می‌شود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب با مرور تجربه 40 ساله انقلاب اسلامی اعلام کردند که انقلاب وارد دومین مرحله خودسازی،جامعه‌پردازی و تمدن‎سازی شده است.

این مسئول بیان داشت: گام دوم انقلاب باید در چارچوب نظریه نظام انقلابی و با تلاش و مجاهدت جوانان ایران اسلامی به سوی تحقق آرمان ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی برداشته شود.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان تصریح کرد: بر همین اساس با اعلام مقام معظم رهبری در راستای اینکه انقلاب اسلامی وارد دومین مرحله خودسازی،جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی شده است،باید برای همه اقشار و آحاد جامعه رسالت‌های خاص خود تعریف شود تا همگان به عنوان ید واحده در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی گام بردارند.

رمضانی ادامه داد: با وجود اینکه همه امت مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب هستند، اما توجه ویژه به حوزه زنان و خانواده به عنوان یکی از ارکان زمینه‌ساز و پایه بستر سازی بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: امروز و در این مقطع تاریخی رسالت‎شناسی زنان و شناخت مسئولیت‌ها و حقوق فردی،خانوادگی و اجتماعی زنان مسلمان جایگاه ویژه‌ای یافته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: زن مسلمان امروز پرچمدار حق و عدالت جهانی است و در گام دوم انقلاب با عزمی جزم‌تر،مسیر تمدن نوین اسلامی را تا رسیدن به مرزهای ظهور طی خواهد کرد.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان بیان داشت: زنان آگاه و هوشمند با تصرف برحوزه اندیشه و درک عقلی در موضوعات سیاسی، فرهنگی و اقتصادی زمینه‌ساز ایجاد حرکت و پویایی هدفمند خود و آینده‌سازان کشور را برای بیداری اسلامی جوامع فراهم می‌کنند.

رمضانی ادامه داد: بر همین اساس سازمان بسیج جامعه زنان نشست‌های هم اندیشی نخبگان را برای آگاه‌سازی و تبیین نقش زنان در تحقق اهداف گام دوم انقلاب را برگزار می‌کند تا با استفاده از ظرفیت رسانه بتوان در این راستا حرکت کرد. //ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر