logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۲
[ شناسه خبر : ۱۴۸۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
در دیدار مردمی مطرح شد؛

ماموریت ویژه به سازمان بازرسی برای رصد شهرداریهای مناطق زنجان/ در برخورد با فساد با مسئول هیچ جریانی کوتاه نمی‌آییم

ماموریت-ویژه-به-سازمان-بازرسی-برای-رصد-شهرداریهای-مناطق-زنجان-در-برخورد-با-فساد-با-مسئول-هیچ-جریانی-کوتاه-نمی‌آییم-

رئیس کل دادگستری استان زنجان به سازمان بازرسی برای رصد وصولی‌های شهرداریهای مناطق زنجان ماموریت ویژه داد.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در جمع نماز گزاران و مردم مسجد فاطمه الزهرا شهرک اندیشه زنجان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامی داشت یاد شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: امام خمینی (ره) دهه فجر را  ایام الله نامگذاری کردند، چون فتح بزرگی در این ایام بدست آمد و این روز ها را باید جشن گرفت.

وی افزود: این جشن‌ها در آموزه‌های اسلامی ما یعنی شکر نعمت، این نعمت انقلاب اسلامی است، یکی از مصادیق شکر بجا آوردن سجده در برابر عظمت خداوند بوده و شکر دیگر برای مسئولین انجام دقیق به وظایفشان است که کوتاهی نکنند.

وی با اشاره به اینکه کم کم به انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک می شویم، خاطرنشان کرد: با حضور حداکثری پای صندوقهای رأی و انتخاب خوب  شکرگذار  نعمت انقلاب اسلامی باشیم.

وی هدف از حضور مسئولین دستگاه قضایی در میان مردم را  دیدار چهره به چهره با مردم و درک مشکلاتشان در جهت گرفتن تصمیم خوب برشمرد و ادامه داد: در دوره تحول قوه قضاییه یکی از سیاستها  حضور مسئولان قضایی میان مردم است چرا که ما از مردم و برای مردم هستیم، این حضور در مساجد و میان مردم برای این است عزیزانی که امکان دسترسی به مسئولان قضایی را ندارند ما میان مردم  مناطق و محله ها می آییم تا انجام وظیفه کنیم.

حجت‌الاسلام صادقی‌ نیارکی در پاسخ به سئوال یکی از اهالی محل مبنی بر مبارزه با فساد  و عدم ایجاد پارکینگ آن هم با دریافت هزینه پارکینگ از سوی شهرداری منطقه  اظهار کرد: در حوزه مبارزه با فساد دستگاه قضایی هیچ خط قرمزی ندارد و در برخورد با فساد با هر مسئول منستب هیچ جریانی کوتاه نخواهیم آمد و قرار هم نیست کوتاه بیاییم.

عالی‌ترین مقام قضایی استان زنجان بیان کرد: عهدی که مردم بستیم پایبند خواهیم ماند و به اداره بازرسی استان زنجان مأموریت ویژه داده شده تا با فوریت تمام وصولی های شهرداریهای مناطق زنجان را رصد کنند تا ببینند میزان ورودی وجوه از بابت کسر پارکینگ چه مقدار است و برای تأمین پارکینگ در شهر چه اقدامی صورت گرفته آیا این پولهای دریافتی در محل خود هزینه شده است یا نه که اگر در این خصوص انحراف و یا احیانا فسادی  کشف شد که جزء حقوق عمومی مردم است  برابر قانون برخورد شود.

صادقی نیارکی ادامه داد: مردم نباید از تصمیمات بد مسئولین برنجند و امروز حفظ حقوق عامه و مبارزه با فساد و فسادگران  در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار دارد و پرونده های مهمی در دادگستری در حال رسیدگی است که تعدادی از مسئولین نیز در این راستا بازداشت شده اند.

لازم به ذکر است در این دیدار عمومی  به مشکلات حقوقی و قضایی تعداد 100 نفر از مراجعین با حضور مسئولان دستگاه قضایی رسیدگی شد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر