logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۷
[ شناسه خبر : ۱۴۸۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خبرداد

برگزاری همایش مادران چشم انتظار و قاسم پرور در زنجان

برگزاری-همایش-مادران-چشم-انتظار-و-قاسم-پرور-در-زنجان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (ع) همایش مادران چشم انتظار و قاسم پرور در زنجان برگزار می شود.

علی کاظمی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: همایش مادران چشم انتظار و قاسم پرور با حضور همسران و مادران شهدا و اقشار مختلف مردم به مناسبت اربعین سردار سلیمانی و تجلیل از مقام مادران و همسران شهدا در زنجان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مراسم در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در غرب شهرک روز جمعه برگزار می شود،افزود: تین مراسم به منظور گرامیداشت مقام مادران و همسران شهدا در زنجان برگزار می شود.

این مسئول از گلباران مزار شهدا همزمان با سراسر کشور در روز پنج شنبه خبرداد و گفت: در همه گلزارهای شهدا با پیام مقام معظم رهبری عطر افشانی و غبارروبی می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان یادآور شد: همچنین به مناسبت اربعین سردار سپهبد قاسم سلیمانی یادواره های شهدای مختلفی در زنجان برگزار شده و می شود.

کاظمی با بیان اینکه یادواره شهدای انقلاب زنجان شب گذشته در مسجد ولیعصر زنجان به عنوان یکی از مکان های انقلاب برگزار شد،افزود: امشب نیز در مسجد دمیریه  به عنوان یکی دیگر از مکان های انقلاب زنجان این مراسم برگزار می شود.

وی از برگزاری یادواره های شهدای انقلاب در مساجد و مدارس استان زنجان خبرداد و گفت: مسجد فاطمیه زنجان نیز روز جمعه مراسم اربعین شهید سپهبد قاسم سلیمانی و یادواره شهدای انقلاب را برگزار می کند.

این مسئول با اشاره به طنین ندای الله اکبر به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی در شب 22 بهمن در مسجد ولیعصر زنجان، بیان داشت: شب دوشنبه نیز مراسم ویژه ای در زینبیه اعظم زنجان برگزار می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از قرائت زیارت عاشورا در روز پنج شنبه و دعای ندبه در روز جمعه به یاد این شهدای مقاومت در مسجد دروازه رشت زنجان خبرداد و گفت: بازدید از موزه شهدا واقع در خیابان خواجه نصیر زنجان از دیگر برنامه های پیش بینی شده به این مناسبت است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر