logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۹
[ شناسه خبر : ۱۴۸۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک استان زنجان خبرداد

تعطیلی 100 واحد تولیدی پوشاک به دلیل مشکلات مواد اولیه در استان زنجان

تعطیلی-100-واحد-تولیدی-پوشاک-به-دلیل-مشکلات-مواد-اولیه-در-استان-زنجان

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک استان زنجان با اشاره به اینکه تولیدکنندگان با مشکل مواد اولیه مواجه هستند گفت: بسیاری از تولیدکنندگان پوشاک در استان زنجان در آستانه ورشکستگی قرار دارند.

محمود عتیق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به قاچاق البسته و تاثیر آن بر تولید استان اظهار کرد: قاچاق البسه تولید کنندگان پوشاک استان زنجان را زمین‌گیر کرده است.

وی با اشاره به اینکه قاچاق پوشاک و عرضه آن با قیمت پایین در بازار باعث شده خیلی از تولیدکنندگان از ادامه فعالیت خود باز بمانند تصریح کرد: بالا بودن قیمت پارچه باعث شده قیمت تمام شده پوشاک در استان زنجان افزایش یابد.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک استان زنجان با اشاره به اینکه از طرفی قیمت مواد اولیه افزایش یافته و تقاضا نیز در بازار کاهش یافته است افزود: این مشکلات باعث شده تولیدکنندگان با مشکل مواجه شوند و خیلی از تولیدکنندگان با مشکل توانستند سرپا بمانند.

وی با تاکید براینکه خیلی از واحدهای تولیدی استان زنجان در آستانه ورشکستگی قرار دارد افزود: علت این موضوع نیز پایین بودن عرضه و تقاضا و بالا بودن قیمت پارچه است.

عتیق‌زاده در مورد علت بالا بودن قیمت لباس بچگانه در استان زنجان افزود: لباس بچگانه از استانها دیگر وارد می‌شود و تولیدکننده لباس بچگانه در استان زنجان وجود ندارد و چون از طریق واسطه‌ها به استان وارد می‌شود حمل و نقل باعث افزایش قیمت آن شده است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر در حدود 200 واحد تولیدکننده پوشاک در استان زنجان وجود دارد که 100 واحد به دلیل کمبود مواد اولیه به صورت کاملا متوقف شدند.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک استان زنجان عنوان کرد: توان تولیدکنندگان پایین آمده و چرخ تولید پوشاک در استان متوقف شده و تولیدکنندگانی هم که فعالیت دارند منتظر کوچکترین بهانه هستند تا از تولید باز بمانند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر