logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۵
[ شناسه خبر : ۱۴۸۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر بنیاد مسکن شهرستان طارم خبر داد

افتتاح پروژه طرح هادی روستای ایچ شهرستان طارم همزمان با دهه فجر

افتتاح-پروژه-طرح-هادی-روستای-ایچ-شهرستان-طارم-همزمان-با-دهه-فجر

مدیر بنیاد مسکن شهرستان طارم از افتتاح پروژه اجرای طرح هادی در روستای ایچ شهرستان طارم با اعتبار بیش از 2700 میلیون ریال خبر داد.

رضا شمس در گفتگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: همزمان به ایام الله دهه فجر، پروژه اجرای طرح هادی در روستای ایچ شهرستان طارم به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع و با اعتبار ۲۷۶۰ میلیون ریال ، افتتاح شد.

وی مهمترین هدف طرح های هادی روستایی را تجدید حیات روستا به لحاظ ابعاد فیزیکی، اقتصادی و اجتماعی روستاها دانست و افزود: تهیه و اجراي طرحهاي هادي روستایی نقش بسزایی در امر توسعه همه جانبه روستاها داشته است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این شهرستان با کمک مردم و دهیاران، برنامه ریزی های مناسبی در جهت توسعه روستاها داشته ایم، به گونه ای که فضای زندگی شایسته ای برای ساکنین روستاها فراهم شده تا از این طریق روستاییان نیز فرصت زندگی و رشد و توسعه را داشته باشند.

شمس با بیان اینکه، توسعه مناطق روستایی با ایجاد زیرساخت های لازم و زمینه های مناسب، از اهداف اصلی بنیاد مسکن است، ادامه داد: خدمات ارزشمند بنیاد مسکن در سطح روستاها باعث جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها، تثبیت جمعیت در روستاها و همچنین ساماندهی و رفع مشکل این قشر شده است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر