logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۷
[ شناسه خبر : ۱۴۸۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

2 نفر از تایید صلاحیت شدگان حوزه زنجان و طارم انصراف دادند/ تغییر حوزه یک کاندیدا از میانه به زنجان

2-نفر-از-تایید-صلاحیت-شدگان-حوزه-زنجان-و-طارم-انصراف-دادند-تغییر-حوزه-یک-کاندیدا-از-میانه-به-زنجان

فرماندار زنجان با اشاره به تایید صلاحیت 69 از دوطلبین انتخابات مجلس در حوزه زنجان و طارم گفت: 2 نفر از تایید صلاحیت شدگان حوزه زنجان و طارم انصراف دادند.

رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه 265 شعبه اخذ رای در حوزه زنجان و طارم مشخص شده است، اظهار کرد: در حال حاضر نمایندگان فرماندار شناسایی شده و کار آموزش این نمایندگان و کاربرهای کامپیوتر را در دست اقدام داریم.

وی با بیان اینکه بانک اطلاعاتی اعضای شعب اخذ رای نیز تا دو برابر ظرفیت مورد نیاز تهیه شده است، ابراز کرد: اعضای هیئت اجرایی در حال بررسی هستند تا اینها را نیز طی روزهای آینده نهایی کنیم.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه طی هفته آینده کار آموزش عوامل اجرایی شعب اخذ رای را مشخص می‌کنیم، خاطرنشان کرد: مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات انجام شده و مشکلی خاصی در این زمینه وجود ندارد.

وی بیان کرد: افرادی که قبلا در هیئت‌های اجرایی و نطارت تایید شده بودند اما در شورای نگهبان رد شدند، شکایتهای خود را ارائه می‌دهند و این شورا نیز روز 22 بهمن نتیجه بررسیهای خود را اعلام می‌کند.

عسگری با بیان اینکه از روز 23 بهمن تبلیغات انتخاباتی کاندیداها آغاز و تا 24 ساعت قبل از انتخابات ادامه خواهد داشت، گفت: در روز دوم اسفند ماه نیز انتخابات برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یک نفر از حوزه انتخابیه زنجان به حوزه ابهر تغییر حوزه داده است، افزود: یک نفر نیز که از میانه ثبت نام کرده و تایید صلاحیت نیز شده است، تقاضای انتقال به زنجان را داده که ما نیز این کاندیدا را پذیرش کردیم و برای بررسی های نهایی به هیئت نظارت معرفی کرده‌ایم.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه با انتقال یک نفر به ابهر و پذیرش یک نفر از میانه تعداد کاندیداهای حوزه زنجان و طارم همان 69 نفر می‌شد، اظهار کرد: بعد از اعلام تایید صلاحیت‌ها دو نفر از این 69 نفر انصراف دادند و تعداد کاندیداها به 67 نفر رسیده است.

وی بیان کرد: مجموعه عوامل انتخاباتی شعب اخذ رای در حوزه زنجان و طارم حداقل پنج نفر و حداکثر هفت نفر هستند که بستگی به تراکم شعبات اخذ رای خواهد بود.

عسگری ادامه داد: جمع نیروهای اجرایی، ناظرین، بازرسین، نیروی انتظامی، عوامل پشتیبانی به علاوه اعضای ستاد و نیروهای ذخیره حدود 8000 نفر هستند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر