logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۲
[ شناسه خبر : ۱۴۸۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان:

نامه وزارت کشور در خصوص شهردار زنجان شفاف نیست

نامه-وزارت-کشور-در-خصوص-شهردار-زنجان-شفاف-نیست

عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان گفت: نامه وزارت کشور در خصوص مشکلات شهردار زنجان شفاف نیست و ضروری است جلسه ای در این زمینه برگزار شود.

عباس راشاد امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وصول نامه وزارت کشور به شورای اسلامی شهر زنجان،اظهار داشت: این نامه صراحتی که مورد نظر شورای اسلامی بود ندارد و باید جلسه ای در این زمینه برگزار و نظر اعضای شورا جمع بندی شود.

وی با بیان اینکه در این نامه در خواست شده است تا شورا با دستگاه قضایی در خصوص شهردار مشکل دار هماهنگی لازم را انجام دهد، افزود: بند اول این نامه واضح و مصرح است.

این عضو شورا ادامه داد: اما بند دوم این نامه مشکل زنجان را در خصوص شهردار حل نمی کند و آن چیزی که از وزارت کشور به دست ما رسیده است، روشن و شفاف نیست تا بتوان تصمیم قانونی گرفت.

عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان در خصوص گزینه های مطرح شده در خصوص شهردار جدید زنجان نیز گفت: گزینه ها فقط در رسانه ها عنوان شده است و هنوز شورا لیست و یا نام شخصی را اعلام نکرده است.

راشاد با بیان اینکه از نظر بنده به علت غیبت طولانی و یک ماهه شهردار شورا می تواند به استناد ماده 73 شورا برای انتخاب شهردار ورود کند، خاطرنشان کرد: اما نظر اعضای شورا این است که با توجه به این امر که این غیبت اختیاری نبوده است استناد به این ماده نمی تواند درست باشد.

وی گفت: گزینه های مطرح شده در فضای مجازی هنوز در شورا مطرح نشده است و اما نظر اعضای شورا افرادی که از نظر قانونی مشکلی نداشته باشند، جزو گزینه ها می توانند باشند.

این عضو شورا با اشاره به اینکه انتخاب شهردار بومی مورد توجه اعضای شورا است، ادامه داد: درصورت رسیدن به گزینه ای در این زمینه اطلاع رسانی می شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر