logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۵
[ شناسه خبر : ۱۴۸۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور:

پیش‌فروش حضوری بلیت قطارهای نوروزی راه آهن از فردا آغاز می‌شود/ مشکل نگران کننده‌ای در ناوگان ریلی شمالغرب کشور نداریم

پیش‌فروش-حضوری-بلیت-قطارهای-نوروزی-راه-آهن-از-فردا-آغاز-می‌شود-مشکل-نگران-کننده‌ای-در-ناوگان-ریلی-شمالغرب-کشور-نداریم

مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور با اشاره به اینکه بلیط 50 درصد ظرفیت قطارهای نوروزی امروز پیش فروش شد گفت: 50 درصد ظرفیت قطارهای نوروزی نیز فردا به صورت حضوری از طریق دفاتر فروش و آژانس‌ها انجام می‌شود.

علی خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; پیش فروش اینترنتی بلیط‌های ایام عید در استان زنجان همزمان با سراسر کشور انجام شد اظهار کرد: پیش فروش بلیط‌های تاریخ 24 اسفند تا 15 فروردین از ساعت 7 صبح امروز آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ ظهر پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی به صورت اینترنتی در همه مسیرها به جز مسیرهای منتهی به مقصد مشهد مقدس به پایان رسید و از ساعت ۱۲ به بعد مسیرهای کمربندی منتهی به مشهد مانند زنجان به مشهد و یا تبریز به مشهد نیز به صورت اینترنتی انجام شد.

مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور با تاکید براینکه از ساعت 17 به بعد نیز مسیرهای تهران به مشهد فروخته می‌شود گفت: فروش بلیط قطار‌ها در این مرحله 50 درصد از ظرفیت قطار‌ها است.

وی عنوان کرد: 50 درصد ظرفیت‌ قطارها نیز از فردا 8 صبح در آژانس‌های سراسر کشور به صورت حضوری پیش فروش می‌شود.

خدایی تاکید کرد: سهمیه‌ خاصی برای مسافران ایام عید در نظر گرفته نشده و ظرفیت استان به اندازه ایام عادی بوده در واقع ظرفیت جدیدی ایجاد نشده است.

وی در مورد نوسازی واگن‌ها به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی ریلی ابراز کرد: واگن‌های زنجان از رده خارج نیستند و سن بالایی ندارند که بخواهد منجر به حادثه شود.

مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور بیان کرد: استانداردهایی در راه آهن وجود دارد و قبل از اعزام قطارها بازرسی‌های  فنی به صورت کامل انجام می‌شود و اگر مشکلی وجود داشته باشد از اعزام قطار جلوگیری می‌شود.

وی افزود: از نظر ایمنی قطارهای مسافربری و ناوگان‌های ریلی در شمالغرب کشور هیچ مشکل نگران کننده‌ای نداریم.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر