logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۳
[ شناسه خبر : ۱۴۸۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتحادیه مرغ، تخم مرغ فروشان زنجان مطرح کرد

صادرات عامل افزایش قیمت تخم مرغ در بازار

صادرات-عامل-افزایش-قیمت-تخم-مرغ-در-بازار-

رئیس اتحادیه مرغ، تخم مرغ فروشان زنجان در مورد علت افزایش قیمت تخم مرغ گفت: با باز شدن راه صادرات تخم مرغ قیمت آن در استان روند صعودی داشته است.

سیدناصر رمضانلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد افزایش قیمت تخم مرغ در استان زنجان اظهار کرد: صادرات عامل افزایش قیمت تخم مرغ در استان است.

وی با تاکید براینکه نزدیک 60 تا 70 درصد تخم مرغ مورد نیاز استان از سایر استانها تامین می‌شود تصریح کرد: از زمانی که جلوی صادرات تخم مرغ باز شده شاهد نوسانات و افزایش قیمت تخم مرغ در استان بودیم.

رئیس اتحادیه مرغ، تخم مرغ فروشان و ماهی فروشان زنجان در مورد علت عدم شفاف سازی قیمت تخم مرغ در استان بیان کرد: عدم شفاف سازی قیمت‌ها موجب سوء استفاده برخی از توزیع شده است.

وی با تاکید براینکه باید قیمت تخم مرغ به صورت شفاف براساس کیلویی اعلام شود عنوان کرد: نباید قیمت‌ تخم مرغ براساس شانه‌ای اعلام کنند چون این موضوع ابهام ایجاد می‌کند و برخی‌ها از این ابهامات سوء استفاده می‌کنند.

رمضانلو عنوان کرد: تخم مرغ در حال حاضر در استان زنجان با قیمت 10 هزار و 500 تومان برای مصرف کنندگان عرضه می‌شود.

وی در خصوص سوالی مبنی بر افزایش احتمالی قیمت مرغ در استان زنجان افزود: احتمال افزایش قیمت مرغ در استان زنجان تقریبا صفر است چرا که قیمت مصوب 12 هزار و 900 تومان تعیین شده و حتی در برخی مواقع به قیمت 12 هزار و 700 تومان نیز کاهش می‌یابد.//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر