logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۱
[ شناسه خبر : ۱۴۸۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

حکومت‌ها سنگین ترین بودجه‌ها را برای تربیت دانش آموزان اختصاص می‌دهند/ دانش آموزان امانت انقلاب در دستان معلمان

حکومت‌ها-سنگین-ترین-بودجه‌ها-را-برای-تربیت-دانش-آموزان-اختصاص-می‌دهند-دانش-آموزان-امانت-انقلاب-در-دستان-معلمان

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: حکومت ها سنگین ترین بودجه و هزینه ها را برای تربیت دانش آموزان سرمایه گذاری می کنند.

به گزارش موج رسا; به مناسبت آغاز دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مدیران، معلمان و جمعی از مسئولان مؤسسه رزمندگان اسلام و راهیان کوثر زنجان صبح امروز با حضور در دفتر امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان با وی دیدار و گفتگو کردند.

آیت الله شیخ علی خاتمی در این دیدار ضمن تبریک ایّام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلارمی، اظهار داشت: تأسیس مدارس رزمندگان و راهیان کوثر یکی از اقدامات مهم در کشور محسوب می شود که می تواند موجب تلفیق علم و ایمان در دانش آموزان شود.

وی با بیان اینکه برای پیشبرد اهداف این مجموعه باید کیفیت و روحیه کار جمعی مورد توجه قرار گیرد، افزود: در گام دوم باید به مسئله پرورش نیز توجه ویژه ای شود.

امام جمعه زنجان نیروی انسانی را بزرگترین سرمایه هر کشور عنوان کرد و افزود: دانش آموزان نه تنها امانت پدر و مادر بلکه امانت یک نسل و یک انقلاب در دستان معلمان محسوب می شوند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تأکید بر اینکه سه گروه برای آموزش و پرورش سرمایه گذاری می کنند، یادآور شد: خانواده به عنوان نخستین ثمره یک عمر زندگیشان را در اختیار آموزش و پرورش قرار می دهند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه دومین گروه آموزش و پرورش است که لشکر چند میلیونی معلمان و کارکنانش را در اختیار تعلیم و تربیت قرار می دهد،ادامه داد: سومین گروه حکومت ها هستند که سنگین ترین بودجه و هزینه ها را در این زمینه سرمایه گذاری می کنند.

وی در پایان با اشاره به حدیثی از حضرت علی(ع) که می فرمایند: "من جرب المجرب حلت به الندامه"(هر کس که تجربه شده را دوباره تجربه کند پشیمان می شود)،گفت:از تجربیات مثبت گذشته استفاده کنید و نقاط ضعف را تکرار نکنید.

در ادامه این نشست اکبر رجبی مدیر مؤسسه راهیان کوثر و رزمندگان اسلام استان زنجان ضمن عرض خیر مقدم و تبریک و تهنیت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی به ارائه توضیحاتی در خصوص فعالیت های صورت گرفته در مجموعه مدارس بنیاد تعاون بسیج وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداخت.

رجبی تعلیم و تربیت را یکی از مهم ترین دغدغه های مقام معظم رهبری برشمرد و از متولیان امر در این زمینه خواست با ارائه رهنمود این مجموعه را در پیشبرد منویات مقام معظم رهبری در خصوص تعلیم و تربیت یاری کنند.

در پایان نمایندگانی از مدارس مؤسسه خدمات علمی آموزشی رزمندگان اسلام و مؤسسه آموزشی فرهنگی راهیان کوثر استان به گزارش عملکرد و بیان دیدگاه پرداختند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر