logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۷
[ شناسه خبر : ۱۴۸۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان:

رای گیری دوم برای انتخاب نفرات نهایی شورای ائتلاف در زنجان باطل است

رای-گیری-دوم-برای-انتخاب-نفرات-نهایی-شورای-ائتلاف-در-زنجان-باطل-است

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: رای گیری دوم برای انتخاب نفرات نهایی شورای ائتلاف در زنجان باطل است.

محمد اسماعیلی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: بعد از شکل گیری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در زنجان،جلساتی با کاندیداهای مورد نظر این شورا برگزار شد و مجمع اول با حضور این افراد که آمادگی خود را برای حضور در انتخابات اعلام کرده بودند، برگزار شد.

وی با بیان اینکه با اعلام آمادگی 8 نفر مجمع اول برگزار و 4 نفر رای گرفتند،افزود: این 4 نفر به مرحله بعدی راه پیدا کرد و قرار شد با همکاری کاندیداها و برای سیر مراحل بعدی، مجمع دوم برگزار و در نهایت دو نفر به عنوان کاندیداهای اصلی معرفی شوند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان ادامه داد: برای برگزاری مجمع دوم شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در تهران و عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات استان زنجان موافق نبودند.

اسماعیلی با بیان اینکه موضوعات پیش آمده موجب لغو مجمع دوم شد، ادامه داد: قرار بود این مجمع 4 بهمن ماه امسال برگزار شد که به دلیل دیر رسیدن نظر سنجی های انجام شده،این موضوع محقق نشد.

وی با اشاره به اینکه کاندیداهای مطرح شده نیز برای تعیین تکلیف خود به شورا فشار وارد آوردند، افزود: کاندیداها درخواست تعیین تکلیف از سوی شورای استان داشتند که این امر باعث شد کاندیداها تکلیفشان مشخص شود که قرار شد شورای استان تصمیم بگیرد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه با اعتراض یکی از کاندیداها نسبت به رای گیری موضوع بررسی شد که اشکالاتی در رای گیری وجود داشت، ادامه داد: هنوز توافقی برای برگزاری مجمع دوم انجام نشده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر