logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۱
[ شناسه خبر : ۱۴۸۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
معاون سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خبر داد

برگزاری نهضت "هر جهادگر یک خدمت" در استان زنجان

برگزاری-نهضت-"هر-جهادگر-یک-خدمت"-در-استان-زنجان

معاون فرهنگی – هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه های فرهنگی و هنری مختلفی در استان زنجان برگزار می شود.

مسعود رمرودی امروز در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه های مختلفی در استان زنجان برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری 30 نمایشگاه دستاورد انقلاب و  بسیج و بسیج سازندگی در زنجان، بیان داشت: 500 نشست بصیرتی با موضوع گام دوم انقلاب- دستاوردشناسی و امیدآفرینی و پاسخگویی به شبهات روز در این ایام در زنجان برگزار می شود.

این مسئول تصریح کرد: مجموعه برنامه های دهه فجر با عنوان چله بیداری در مدارس با عنوان طرح شهید بهنام محمدی  در قالب مسابقات علمی- فرهنگی- ورزشی برگزار می شود.

معاون فرهنگی – هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه نشست تحکیم بنیان خانواده و الگوی سوم زن مسلمان در دهه فجر انقلاب اسلامی در زنجان برگزار می شود، افزود: نهضت "هر جهادگر یک خدمت" برای خدمت رسانی به مردم در حاشیه شهرها و نقاط محروم به نیابت سردار شهیدسلیمانی و شهدای مقاومت در زنجان برگزار می شود.

رمرودی افزود: برگزاری همایش با موضوع "نقش زنان در تحقق اهداف انقلاب اسلامی و تداوم آن" از برنامه های پیش بینی شده است.

وی با اشاره به دیدار با جانبازان، زندانیان سیاسی انقلاب و خانواده های شهدای انقلاب،ادامه داد: کرسی های تلاوت قرآن در مساجد و مراسم ختم قرآن به نیابت از سردار شهید سلیمانی از جمله برنامه های این دهه است.

این مسئول از حضور  بسیجیان به ویژه دانش آموزان بسیجی نسل چهارم انقلاب اسلامی با تصاویر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در راهپیمایی یوم الله 22بهمن خبرداد و گفت: ثبت نام نمادین مبارزه با آمریکا با شعار "من هم قاسم سلیمانی هستم"  و  " انتقام می گیریم" در طول مسیرراهپیمایی 22 بهمن اجرایی می شود.

معاون فرهنگی – هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به برپایی غرفه های فرهنگی جهاد و مقاومت با محوریت شهادت شهیدسلیمانی و شهدای محور مقاومت در مساجد و در طول مسیر راهپیمایی 22 بهمن،افزود: جشن انقلاب در همه مهدهای قرآنی در زنجان برگزار می شود.

رمرودی از برگزاری مراسم چهلم سردار شهید سلیمانی در پایگاه های مقاومت بسیج سراسر استان همزمان با نماز مغرب و عشاء خبرداد و گفت: 24 اردوی جهادی در ایام دهه فجر در زنجان پیش بینی شده است.

وی با اشاره به افتتاح 15 صندوق قرض الحسنه در ایام دهه فجر در زنجان، خاطرنشان کرد: طرح ایرانیار به منظور حمایت از کالای ایرانی در مدارس و کارخانجات و شیفت ایثار در زنجان برگزار می شود.

این مسئول گفت: مسابقات فرهنگی و ورزشی و جشنواره های بومی و محلی و کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در زنجان برگزار می شود.

معاون فرهنگی – هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از نمایش فیلم های انقلابی جشنواره های عمار و مقاومت و مستند در زنجان خبرداد و گفت: مسابقات مقاله نویسی و روزنامه دیواری نیز به این مناسبت برگزار می شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر