logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۶
[ شناسه خبر : ۱۴۸۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان خبر داد

برگزاری اردوهای راهیان انقلاب برای مرور تاریخ انقلاب اسلامی

برگزاری-اردوهای-راهیان-انقلاب-برای-مرور-تاریخ-انقلاب-اسلامی

مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به توصیه رهبری بر مرور اندیشه و تاریخ انقلاب اسلامی گفت: اردوهای راهیان انقلاب برای مرور تاریخ انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

ابوالفضل صابری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به نقش دانشجویان در انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مطالعه تاریخ انقلاب بدون در نظر گرفتن نقش جنبش دانشجویی در انقلاب اسلامی کامل نیست.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم و مخاطب بودن جوانان در این بیانیه، ابراز کرد: جوانان و دانشجویان نقش بسیار مهم و اساسی در عملیاتی کردن عرصه‌های مدنظر مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب دارند.

مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به توصیه رهبری بر مرور اندیشه و تاریخ انقلاب اسلامی، تصریح کرد: بسیج دانشجویی استان زنجان در دهه‌ی فجر با اجرای اردو راهیان انقلاب به دنبال ارائه تاریخ انقلاب در قالب این اردو است.

وی بابیان اینکه این اردو صرفاً به بازدید از محل‌های در نظر گرفته‌شده ختم نمی‌شود، عنوان کرد: یک فعالیت فرهنگی منسجم در طول این اردو برنامه‌ریزی‌شده است.

صابری با اشاره به سایر برنامه‌های بسیج دانشجویی در دهه فجر، افزود: برگزاری دوره‌ی آموزش مستندسازی دانشجویی در ۲ سطح مقدماتی و تکمیلی، برگزاری اختتامیه جشنواره ققنوس، تولید محتوای رسانه‌ای با محتوای انقلابی، بصیرتی، انتخاباتی، برگزاری شب‌شعر انقلاب در دانشگاه‌ها، برگزاری کارگاه‌های ویژه دانشجویان خوابگاهی با موضوعات بصیرتی و اجتماعی، اکران فیلم و مستند در دانشگاه‌ها و... را از برنامه‌های فرهنگی بسیج دانشجویی استان اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: برای ارتقاء دانش و بصیرت سیاسی دانشجویان بسیجی دوره‌ی تشکیلاتی شهید دیالمه از ۱۳ الی ۱۵ بهمن با محوریت مباحث انتخاباتی اجرا می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به اهمیت فهم بیانیه گام دوم و تصمیمی گیری و عمل کردن جوانان بر اساس فهم درست از  این بیانیه، ادامه داد: برگزاری نشست های بصیرتی با موضوع انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب در این راستا در برنامه‌های بسیج دانشجویی استان قرار دارد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر