logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۴
[ شناسه خبر : ۱۴۷۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد

افزایش قاچاق سیگار و البسه در استان زنجان

افزایش-قاچاق-سیگار-و-البسه-در-استان-زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از افزایش قاچاق سیگار، فرآورده‌های نفتی و البسه در استان زنجان خبرداد و گفت: 595 فقره پرونده در حوزه قاچاق کالا در استان زنجان تشکیل شد.

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد نظارت بر بازار زنجان اظهار کرد: طرح ویژه نظارتی از ابتدای اسفندماه همزمان با سراسری کشوری در زنجان نیز آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: این طرح از اوایل اسفندماه آغاز شده و تا اوایل فروردین ماه در سطح استان ادامه خواهد داشت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در مورد میزان کشفیات قاچاق کالا استان زنجان ابراز کرد: میزان کشفیات کالای قاچاق در استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته و این به منزله این نیست که قاچاق کالا در استان افزایش یافته در واقع افزایش با تشدید مقابله با قاچاق کالا اتفاق افتاده است.

وی تا پایان دی ماه 595 فقره پرونده قاچاق کالا در استان زنجان تشکیل شده است افزود: 282 میلیارد ریال میزان محکومیت دولتی عاملان این پرونده‌ها بوده است.

ممیزی خاطر نشان کرد: بیش از 80 میلیارد ریال از محکومیت‌های عاملان قاچاق در زنجان وصول شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان ابراز کرد: قاچاق سیگار، البسه و همچنین فرآورده‌های سوختی در استان زنجان افزایش یافته است.

وی عنوان کرد: در حوزه احتکار نیز از ابتدای امسال تاکنون 69 فقره پرونده تشکیل شده است.

ممیزی عنوان کرد: ارزش ریالی کالاهای کشف شده نیز 22 میلیارد ریال بوده که همه پرونده‌ها مورد رسیدگی قرار گرفته و مختومه شدند.

وی خاطر نشان کرد: کالاهای کشف شده نیز با قیمت مصوب توسط سازمان صنعت و معدن توزیع شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با تاکید براینکه در چند ماه اخیر احتکار کالا در استان زنجان کاهش یافته است عنوان کرد: کاهش احتکار کالا در استان به دلایل مختلفی برمی‌گردد که یکی از این دلایل ممکن است کاهش توان خرید مردم باشد.

وی در خصوص اینکه تعزیرات حکومتی هم به بازار مسکن وارد می‌شود افزود: چون مسکن اموال غیرمنقول بوده از حوزه تعزیرات خارج است ولی به موضوع معاملات مسکن و تخلفات در خصوص حق کمسیون بنگاه‌های مسکن ورود کرده و با متخلفان این حوزه برخورد می‌شود که در سالجاری نیز چندین مورد در استان زنجان وجود داشت که رسیدگی شدند.//ع  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر