logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۷
[ شناسه خبر : ۱۴۷۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

مسیر راهپیمایی 22 بهمن در زنجان تغییر نمی‌کند/ برگزاری نشست های روشنگری بیانیه گام دوم در زنجان

مسیر-راهپیمایی-22-بهمن-در-زنجان-تغییر-نمی‌کند-برگزاری-نشست-های-روشنگری-بیانیه-گام-دوم-در-زنجان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: با توجه به پیش بینی های انجام شده،مسیر راهپیمایی 22 بهمن در زنجان مطابق سال های گذشته است.

حجت الاسلام علی ناصر امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مسیر راهپیمایی 22 بهمن در زنجان از چهار راه امیر کبیر به سمت امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مشکلات صوت این مسیر حل شده است، خاطرنشان کرد: همچون سال های گذشته مسیر راهپیمایی در زنجان تعیین شده است.

این مسئول با اشاره به پیش بینی برنامه های مختلف در دهه فجر انقلاب اسلامی در استان زنجان، ادامه داد: تلاش می شود برنامه های این دهه مردمی برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه آغاز برنامه های دهه فجر با نواختن زنگ انقلاب در مدارس استان بود، ادامه داد: رژه موتوری،دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و حضور در مزار شهدا به منظور تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر از برنامه های نخستین روز دهه فجر در زنجان بود.

حجت الاسلام ناصر برگزاری پویش های مختلف انقلابی، برگزاری یادواره های شهدا، مسابقات ورزشی و فرهنگی،مسابقات کتابخوانی را از برنامه های این دهه عنوان کرد و گفت: برگزاری محافل انس با قرآن کریم، برگزاری مراسم های گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم استان از برنامه های پیش بینی شده است.

وی گفت: برگزاری نشست های روشنگری،دیدار با خانواده های شهدا،برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی و نمایشگاه کتاب از دیگر برنامه های این دهه در زنجان محسوب می شود.

این مسئول ادامه داد: تبیین و اجرای برنامه های مختلف با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب از محوری ترین برنامه های این دهه است که نشست های روشنگری نیز در این زمینه برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در استان زنجان تعیین شده و در شهرستان های مختلف در مسیرهای تعیین شده،راهپیمایی برگزار می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر