logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۳
[ شناسه خبر : ۱۴۷۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان:

آغاز عملیات اجرایی 328 پروژه محرومیت زدائی در استان زنجان

آغاز-عملیات-اجرایی-328-پروژه-محرومیت-زدائی-در-استان-زنجان

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت:عملیات اجرایی 328 پروژه محرومیت زدائی در استان زنجان آغاز شده است که در دهه فجر انقلاب اسلامی 14 پروژه افتتاح می شود.

به گزارش موج رسا; فرهاد امندی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی 14 عنوان برنامه از سوی سازمان بسیج سازندگی استان زنجان برگزار می شود.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی 328 پروژه در استان زنجان در سال جاری، ادامه داد: از این تعداد 14 پروژه از جمله 7 خانه محروم، 5 پایگاه بسیج و دو خانه عالم در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

این مسئول خاطرنشان کرد: 328 پروژه موجود شامل 152 خانه محروم، 25 آب شرب و کشاورزی،3 خانه عالم، 3 غسالخانه، 11 مسجد، 2 مزار شهدا، 60 مدرسه ،47 پایگاه، 2 درمانگاه و 6 سالن ورزشی است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان با بیان اینکه برای سال آینده در نشستی که با قرارگاه محرومیت زدائی کشور برگزار شد،10 میلیارد تومان مبلغ تامین شد،افزود: طبق قول دستگاه های اجرایی و استاندار 15 میلیارد تومان نیز از طریق استان تامین می شود.

 امندی خاطرنشان کرد: سال آینده 500 سری جهیزیه با مشارکت کمیته امداد در استان زنجان توزیع می شود.

وی با اشاره به حضور جهادگران در حاشیه شهر با عنوان "هر جهادگر یک خدمت" به نیابت از سردار سلیمانی،افزود:  سه تیم پزشکی نیز در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی به شهرستان های خدابنده، زنجان و طارم اعزام می شوند.

این مسئول از برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در زنجان خبرداد و گفت: نمایشگاه عملکرد بسیج سازندگی نیز در این ایام برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان از جمع آوری کمک های مردمی از سوی بسیج سازندگی برای مردم سیستان و بلوچستان خبرداد و گفت: و امروز نیز کمک ها به این استان ارسال شد.

امندی با اشاره به پرداخت 1.5 میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در زنجان برای 150 نفر، ادامه داد: آموزش های لازم نیز به مردم ارائه می شود. //ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر