logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۲
[ شناسه خبر : ۱۴۷۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

گام دوم انقلاب برای اجرا ریل‌گذاری شود/ احصا 600 مسئله مهم در استان زنجان

گام-دوم-انقلاب-برای-اجرا-ریل‌گذاری-شود-احصا-600-مسئله-مهم-در-استان-زنجان

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به عمر یک‌ساله بیانیه گام دوم، گفت: گام دوم برای اجرا ریل‌گذاری شود.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی در جلسه دیدار مسئولان و مردم زنجان با تبریک دهه فجر به خدمت گذاران نظام اسلامی و مردم ولایی زنجان، اظهار کرد: خدا را شاکریم که در آغاز چهل و دومین سال روز پیروزی انقلاب اسلامی را در شعبه‌ای از دفتر مقام معظم رهبری جشن می‌گیریم.

وی با یادآوری سخنان خود در اولین خطبه نماز جمعه خود در زنجان، ابراز کرد: سرباز ولایت وابسته به یک جناح و حزب نیست و نماینده ولی‌فقیه باید جایگاه پدری خود را در جامعه حفظ کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به این سخن امام خمینی (ره) که شانیت ما در خدمت به این ملت است، تصریح کرد: باید از خدا بخواهیم که خدمت به مردم را از ما نگیرد.

وی با اشاره به اینکه جایگاه در این نظام مهم نیست و هر کس امکان خدمت دارد به مردم خدمت کند، عنوان کرد: خدمت به مردم اصل است و هرکس می‌تواند باید به مردم خدمت کند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به آموزه‌های امام خمینی (ره)، یادآور شد: ما شجاعت، ایمان، امید، سیاست، بصیرت و توکل را از امام خمینی (ره) آموختیم.

وی با اشاره به بیانات رهبری، خاطرنشان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری امام خمینی (ره) آنچه را که ما برای طی راه در انقلاب نیاز داشتیم ترسیم کرد و به ما آموخت.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان در توصیه‌ای به مدیران، بیان کرد: صحیفه نور امام خمینی (ره) را در دفتر خود داشته باشید و حتماً آن را بخوانید و قطعاً این کتاب راهگشای مشکلات شما خواهد بود.

وی با اشاره به نیاز به شناخت دقیق خط امام (ره)، ابراز کرد: در تمامی عرصه‌ها مرور نقشه راه همیشه لازم است.

آیت‌الله خاتمی بابیان اینکه ما خودشناسی و دشمن شاسی را از امام خمینی (ره) آموختیم، افزود: مدیریت جامعه امروز در دست کسانی است که تربیت‌شده مکتب امام خمینی (ره) هستند.

وی با اشاره به عمر یک سال بیانیه گام دوم انقلاب، تأکید کرد: یک سال زمان برای مطالعه کافی بود و باید ریل‌گذاری‌ها برای تحقق بیانیه گام دوم صورت گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان بابیان اینکه 600 مسئله از مسائل مرتبط با استان احصا شده است، افزود: اکنون باید مسئله محور عمل کنیم.

وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی امروز به‌مراتب از 41 سال قبل قوی‌تر شده است و دشمن نیز پیچیده‌تر شده، عنوان کرد: برای فهم پیشرفت انقلاب چهل سال قبل ما با چهل سال قبل دشمنان و وضعیت امروز ما با وضعیت امروز دشمنان موردتوجه قرار گیرد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر