logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۷
[ شناسه خبر : ۱۴۷۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
استاندار زنجان خبر داد

کلنگ‌زنی 2 واحد تولیدی همزمان با دهه فجر در استان زنجان

کلنگ‌زنی-2-واحد-تولیدی-همزمان-با-دهه-فجر-در-استان-زنجان

استاندار زنجان از کلنگ‌زنی 2 واحد تولیدی همزمان با دهه فجر در استان زنجان خبر داد.

به گزارش موج رسا; فتح‌الله حقیقی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه با گرامی داشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بیشترین تلاش را برای ایجاد اتحاد و انسجام ملی داشتند.

وی با اشاره به اینکه ایجاد اتحاد و انسجام ملی برای رهبری به‌قدری مهم بود که یک سال شعار سال به این مهم اختصاص دادند، ابراز کرد: در سایه این اتحاد و انسجام ملی سبب شده تا گردنه‌های پرپیچ‌وخم را رد کنیم.

استاندار زنجان با یادآوری دشمنی آمریکا نسبت به ایران، تصریح کرد: در طول 41 سال آمریکا در دشمنی با ایران فقط تاکتیک‌های خود را تغییر داده است.

وی با اشاره به توفیقات نظام اسلامی در طول 41 سال، عنوان کرد: تمامی این توفیقات و دستاوردها باید برای جوانان تبیین شود.

حقیقی بابیان اینکه فرزندان نظام اسلامی از اولین روز مورد هجمه استکبار بوده‌اند و شاید در آن زمان نیاز به واکاوی برای مشخص شدن دشمنی‌ها بود، ادامه داد: امروز هجمه استکبار نسبت به فرزندان انقلاب کاملاً شفاف و عریان است.

وی با اشاره به هجمه‌های استکبار علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: استکبار با سپاه که جزو عزیزترین ارگان‌های این نظام است و جزو اصول قانون اساسی است دشمنی می‌کند و ناجوانمردانه و بزدلانه سپهبد سلیمانی را به شهادت می‌رساند.

استاندار زنجان با اشاره به دستاوردهای نظام اسلامی ابراز کرد: 3 برابر شدن سدها، افزایش 57 درصد صادرات غر نفتی، افزایش جمعیت ایران، ارتقا علم پزشکی، و... از دستاوردهای انقلاب است.

وی بابیان اینکه در صنعت نظامی به جایگهی رسیده‌ایم که دشمنان از این جایگاه خشمگین، عصبانی و مضطرب هستند، ادامه داد: اگر دشمنان و خودفروختگان منطقه می‌دانستند که می‌توانند ما را شکست دهند حتماً این کار را می‌کردند.

حقیقی بابیان اینکه از زمان حضورم در این استان 7 تصمیم مهم گرفته‌ام، افزود: حضور در بین مردم، افزایش قامت زنجان در تراز ملی، ارتقا جلسات، حل مسائل بر زمین‌مانده و... از تصمیمات من در استان بوده است.

وی بابیان اینکه استان زنجان در اشتغال روستایی صاحب طرح است، تصریح کرد: در برنامه ششم توسعه 90 روستا باید موردتوجه قرار می‌گرفت ولی ما بیش از 900 روستا را هدف قراردادیم.

استاندار زنجان با ارائه گزارشی از عملکردهای دستگاه‌های دولتی، عنوان کرد: ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی در استان 103 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

 وی بابیان اینکه 2 هزار و 373 پروژه برای امسال تعریف‌شده است، یادآور شد: در سال گشته یک هزار و 553 پروژه در نظر گرفته‌شده بود.

حقیقی با اشاره به آمار کارخانه‌های بازگشته به چرخه تولید و افتتاح‌شده در استان زنجان در طول مدیریتی خود، بیان کرد: 2 واحد تولیدی دیگر نیز در دهه فجر کلنگ زنی می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت اشتغال در کشور، خاطرنشان کرد: استان زنجان رتبه 3 کشور در کسب‌وکار را دارد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر