logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۹
[ شناسه خبر : ۱۴۷۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

214 برنامه فرهنگی در زنجان اجرایی می شود/ آغاز به کار سه پویش مردمی همزمان با دهه فجر در زنجان

214-برنامه-فرهنگی-در-زنجان-اجرایی-می-شود-آغاز-به-کار-سه-پویش-مردمی-همزمان-با-دهه-فجر-در-زنجان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: مجموعه برنامه های فرهنگی اخذ و از مجموع برنامه های ارائه شده،214 برنامه فرهنگی در دهه فجر انقلاب اسلامی اجرایی می شود.

به گزارش موج رسا; فاطمه کرباسی امروز در نشست خبری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، اظهار داشت: اکران فیلم های فجر برای پنجمین سال در استان زنجان آغاز می شود.

وی با بیان اینکه تولید و مصرف کالاهای فرهنگی از شاخصه های مهم و تاثیرگذار توسعه هر جامعه ای است، افزود: از فردا سینما سیار شهرستان خرم دره آغاز به کار می کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: پردیس شهرستان خدابنده نیز به زودی آغاز به کار می کند و در شهرستان ابهر نیز مجموعه فرهنگی و تجاری دو سینما فعالیت می کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: با راه اندازی این سینما، مجموعه سینماهای استان به عدد 9 می رسد.

کرباسی با اشاره به فعالیت 22 کارگروه در قالب ستاد دهه فجر استان زنجان، افزود: کارگروه فرهنگی بر عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بود که سه جلسه با حضور اعضای این کارگروه برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه برنامه های فرهنگی اخذ و از مجموع برنامه های ارائه شده،214 برنامه فرهنگی در دهه فجر انقلاب اسلامی اجرایی می شود.

این مسئول افزود: همزمان با 12 بهمن ماه و با نواخته شدن زنگ انقلاب سه پویش مردمی "من یک سلیمانی هستم"،"پرچم" و "انتقام سخت"آغاز به کار می کند.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن در 16 بهمن، افزود: 17 بهمن ماه نیز یادواره شهدای ورزشکار و 21 بهمن شب شعر طلوع  برگزار می شود.

کرباسی از آغاز اکران فیلم های فجر از 15 بهمن ماه سال جاری خبرداد و گفت: این فیلم ها در دو سینمای روشا و بهمن اکران می شود.

وی گفت: 5 فیلم نیز در قالب جشنواره پروانه برای کودکان و نوجوانان در زنجان به صورت رایگان اکران می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان بیان داشت: در مجموع 14 فیلم برای بزرگسالان و 5 فیلم برای کودکان ونوجوانان در این دو سینما اکران می شود.

کرباسی ادامه داد: آزمون قرآن و عترت صبح امروز در زنجان آغاز به کار کرد که 2 هزار و 406 نفر در 4 گروه در این آزمون شرکت کردند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر