logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۲
[ شناسه خبر : ۱۴۷۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

عزت مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است/ معامله قرن شبیه تنفس مصنوعی برای رژیم صهیونیستی است

عزت-مهمترین-دستاورد-انقلاب-اسلامی-است-معامله-قرن-شبیه-تنفس-مصنوعی-برای-رژیم-صهیونیستی-است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: عزت مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان با اشاره به فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: امام خمینی (ره) 12 بهمن ماه سال 57 با استقبال بی نظیر مردم وارد کشور شد.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی و با بیان اینکه امام راحل به وعده های خود عمل کرد، افزود: عزت مهمترین دستاوردی است که انقلاب اسلامی برای کشور به ارمغان آورده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه دهه فجر پیروزی انقلاب و امامت را در جامعه به نمایش می‌گذارد، خاطرنشان کرد: بزرگترین انقلاب در ایران در تاریخ معاصر روی داده است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد: در طول این چهل سال شاهد تلاش دشمنان برای براندازی نظام بودیم و با وجود ناکامی  هایی که داشته اما برای کمرنگ کردن انقلاب اسلامی تلاش فراوانی کرده است.

آیت‌الله خاتمی با تاکید بر برگزاری باشکوه جشن های 12 و 22 بهمن از مردم برای مشارکت در برگزاری این جشنها دعوت کرد.

وی با اشاره به اهداف ایجاد داعش در منطقه تصریح کرد: آمریکا با ایجاد داعش سعی در شکست جبهه مقاومت داشت اما موفق نشد، قلب این جبهه در سوریه، لبنان، عراق با مدیریت ایران است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه آمریکا برای تامین امنیت رژیم صهیونیستی به دنبال شکستن مقاومت است، ادامه داد: معامله قرن مطرح شده در روزهای اخیر نیز در همین راستا بوده است.

وی به پیش بینی رهبر معظم انقلاب در خصوص نابودی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: معامله قرن شبیه یک شوک و تنفس مصنوعی برای زنده نگه داشتن این بیمار در منطقه است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه آمریکا تلاش زیادی برای کنار گذاشتن دولت عراق کرد، ابراز کرد: مردم عراق با اقدام خود سیلی محکمی به آمریکاییها زدند.

وی به انتخابات اسفند ماه نیزاشاره کرد و گفت: قبول مسئولیت، نحوه تبلیغ و نحوه اخذ آرا در انتخابات حق‌الناس بوده که مقام معظم رهبری نیز تاکیدات زیادی در این خصوص داشتند.

نماینده ولی فیقه در استان زنجان با تاکید بر پذیرش نتیجه انتخابات توسط کاندیداها تصریح کرد: از تعداد افراد شرکت کننده جمع محدودی به مجلس راه می‌یابند و در این راستا تبلیغات منطقی نیز از طرف کاندیداها باید وجود داشته باشد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر