logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۸
[ شناسه خبر : ۱۴۷۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
در دومین یادواره شهدای صنایع دستی استان زنجان عنوان شد؛

خروج آمریکا از منطقه بهای خون شهید سردار سلیمانی است

خروج-آمریکا-از-منطقه-بهای-خون-شهید-سردار-سلیمانی-است

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: خروج آمریکا از منطقه بهای خون شهید سردار سلیمانی بوده و نباید احساس کرد که آمریکایی ها به نتیجه ای رسیدند بلکه در تله سردار سلیمانی افتادند.

به گزارش موج رسا; دومین یادواره شهدای صنایع دستی زنجان و آئین گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی صبح امروز با حضور سردار حق طلب رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه و بسیج برگزار شد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان در این یادواره اظهارداشت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند "امروز زنده نگه داشتن یاد شهیدان کمتر از شهادت نیست"، ما نیز بر این عقیده ایم که برگزاری چنین رویدادهایی با یادآوری رشادت ها جانفشانی های رزمندگان و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس می تواند گامی موثر و اقدامی مفید در زمینه معرفی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین اقشار مختلف به ویژه جوانان باشد.

 وی با بیان اینکه صنعتگران صنایع دستی پیام رسانان فرهنگ و تمدن ایرانی-اسلامی هستند،افزود: هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی با ذوق و سلیقه منحصر بفرد آمیخته با ارزش های اعتقادی و دینی خود به عنوان پیام رسانان جدی فرهنگ و تمدن ایرانی-اسلامی به ایفای نقش بی بدیل خود در عرصه های بین المللی می پردازند.

سردار احمد حق طلب نیز در ادامه این جلسه،اظهار داشت: جنگ ایران با عراق جنگ جهانی بود که کشورهای بزرگ جهان در آن نقش داشتند.

وی با بیان اینکه بیش از 40 کشور به صدام در جنگ کمک می کردند، افزود: بلوک شرق و غرب تنها برای مقابله با انقلاب اسلامی در کنار هم قرار گرفتند.

این مسئول با بیان اینکه این دو بلوک از همه ظرفیت های خود برای کمک به صدام در جنگ با ایران استفاده کردند، افزود: در دوران جنگ نظام اسلامی در محاصره کامل اقتصادی و سیاسی قرار گرفت اما ما در مقابل آنها ایستادیم و پیروز بیرون آمدیم.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج خاطرنشان کرد: پیروزی درخشان در دوران جنگ مرهون شهدایی همچون شهید خالقی پور است و اگر امروز نظام اسلامی را به عنوان ابرقدرت بشمارند، گزافه نگفته اند.

سردار حق طلب بیان داشت: اگر روزی در ایران لنگ موشک آرپیجی زن بودیم، امروز تجهیزات نظامی ایران حرف های بسیاری برای گفتن دارد.

وی ادامه داد: امروز به جایی رسیده ایم که سردار حاجی زاده در اتاق خود می نشیند و از طریق پهبادهای ایرانی مواضع دشمن را در هزاران کیلومتر دورتر از ایران مشاهده می کند و با فشار یک به شمن تلفات وارد می کند.

این مسئول ادامه داد: امروز مردم خوب و شریف ایران اسلامی با اطمینان به نیروهای مسلح در صحنه حضور یافته و از انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج با بیان اینکه آمریکا در طول چندین سال 4هزار و 500 کشته و 7 هزار میلیارد تومان در منطقه هزینه کرده است، افزود: سردار شهید سلیمانی با کمترین هزینه و تجهیزات کارهای بزرگی را انجام داد.

سردار حق طلب با اشاره به اینکه خروج آمریکا از منطقه بهای خون شهید سردار سلیمانی است، افزود: نباید احساس کرد که آمریکایی ها با شهادت سردار سلیمانی، به نتیجه ای رسیدند بلکه در تله سردار سلیمانی افتادند.

وی یادآور شد: شاید تاثیر شهید سلیمانی از زمان حیاتش بیشتر باشد و وحدت و همبستگی در ایران اسلامی اولین ثمره خون این شهید بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: عملیات ایران در پادگان عین الاسد دومین ثمره خون شهید سلیمانی بود که برای اولین بار کشوری به آمریکا حمله کرد و این کشور نتوانست کاری انجام دهد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج ادامه داد: پس از 75 سال کشوری به نام جمهوری اسلامی با اتکا به ولایت، روح طیبه شهدا و جوانان دانشمند و شجاع ضربه سختی به آمریکا وارد کرد.

سردار حق طلب با اشاره به آغاز خروج آمریکا از منطقه خلیج فارس، افزود: خروج آمریکا و حرکت ملی مردم عراق نشان از اضمحلال نظام استکباری آمریکا است که به برکت خون شهدا است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر