logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۵
[ شناسه خبر : ۱۴۷۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس:

دشمن از روحیه جهادی ملت ایران بیش از موشک‌های نقطه‌زن هراس دارد

دشمن-از-روحیه-جهادی-ملت-ایران-بیش-از-موشک‌های-نقطه‌زن-هراس-دارد

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: دشمن بیش از اینکه از موشک های قدرتمند، نقطه زن و دور برد ایران اسلامی بترسد از روحیه جهادی مردم هراس دارد.

به گزارش موج رسا;سردار احمد حق طلب امروز در دومین جلسه ستاد سیاست گذاری کنگره ملی 3000 هزار شهید استان زنجان، اظهار داشت:  برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل حاضر در طول سال در سراسر کشور کنگره ها و یادواره های مختلف شهدا برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری کنگره شهدا در 26 استان کشور، خاطرنشان کرد: کنگره های تخصصی  و اقشار نیز درکشور برگزار شده و تا سال 1400 همه کنگره های شهدا برگزار می شود.

این مسئول ادامه داد: کنگره ها به عنوان رویداد تاثیرگذاری است که در هیچ موضوع دیگری چنین وحدت و همدلی در بین مسئولان ایجاد نشده است.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج بیان داشت: نخستین کنگره سال آینده در استان ایلام برگزار می شود که از استاندار زنجان برای این مراسم دعوت می شود.

سردار حق طلب با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکید دارند تا این کنگره ها تبدیل به مجلس ختم نشود، ادامه داد: کنگره هایی که امروزه در کشور برگزار می‌شود، کار فرهنگی بسیار عمیق بوده و دستاوردهای بسیار ارزشمندی دارد.

وی برضرورت جمع آوری اطلاعات از همه شهدای استان تاکید کرد و گفت: جمع آوری اطلاعات مانند گنجینه ای برای استفاده در سال های آینده در قالب کتاب و مستند و فیلم است.

این مسئول افزود: از 4 سال پیش که سطح زندگی مردم از نظر معیشتی تغییراتی داشته است در قالب این کنگره ها همزمان با کار فرهنگی اثر گذار خدمات خوبی به مردم ارائه می شود.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ادامه داد: خیر و برکت شهدا پس از سال ها دوری هنوز به مردم و کسانی که برایشان ایثار کرده‌اند، جریان دارد.

سردار حق طلب بیان داشت: امروز اگر جوانان پرشور و با هیجان با اصرار آمادگی خود را برای حضور در جبهه های که هزاران کیلومتر از خاک ایران دور است، برای دفاع از حرم اهل بیت اعلام می کنند، به واسطه فعالیت مسئولانی است که توانستند این فرهنگ دفاع مقدس و روحیه جهاد و شهادت را به نسل جوان انتقال دهند که برگزاری کنگره ها در این زمینه تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه دشمن بیش از اینکه از موشک های قدرتمند، نقطه زن و دور برد ایران اسلامی ترس داشته باشد، از روحیه جهادی مردم می‌ترسد،افزود: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع سردار سپهبد سلیمانی موجب تحکیم انقلاب اسلامی، وفاق و همدلی و برادری شد که این حضور پشتوانه بزرگی برای مسئولان است.

این مسئول با اشاره به سابقه حضور درخشان جوانان استان زنجان در جبهه های حق علیه باطل، افزود: استان زنجان در برخی موضوعات دفاع مقدس از جمله غواصان دریا دل سرآمد سایر استان های کشور است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر