logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۲
[ شناسه خبر : ۱۴۷۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

پایتخت شور و شعور حسینی زنجان غرق در ماتم دخت نبی اسلام

پایتخت-شور-و-شعور-حسینی-زنجان-غرق-در-ماتم-دخت-نبی-اسلام-

همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)،برنامه های عزاداری در پایتخت شور و شعور حسینی زنجان برگزار شد.

به گزارش موج رسا; همزمان با سراسر کشور مردم پایتخت شور و شعور حسینی زنجان در سالروز شهادت ام ابیها،حضرت فاطمه زهرا (س)،به عزاداری و سوگواری پرداخته و مراسم های مختلفی را بر پا کرده اند.

همزمان با ایام فاطمیه دوم هئیت های مذهبی زنجان برنامه های عزاداری را در سالروز شهادت جانسوز حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار کرده و به سوگواری پرداختند.

در این مراسم ها عاشقان و شیفتگان این بانوی اسلام با مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و نوحه سرایی به یاد غربت این بانوی بزرگ اسلام اشک ماتم ریختند.

برنامه سوگواره یاس نبوی نیز در 32 بقعه مبارکه زنجان برگزار و خیمه های معرفت برای آشنایی مردم با اهداف و زندگی پربرکت این بانوی اسلامی در محل امامزادگان زنجان برگزار شده است.

خواندن خطبه فدکیه و زیارتنامه حضرت زهرا (س)، برپایی مراسم شام غریبان و ایستگاه های صلواتی از دیگر برنامه های مردم پایتخت شور و شعور حسینی زنجان است.

دستجات عزاداری زنجان نیز از صبح امروز به حرکت در آمده و در روز شهادت بانوی بزرگ اسلام به عزاداری پرداخته و برسر و سینه می کویند.

همچنین 300 مبلغ نیز در این ایام به مناطق مختلف استان زنجان سفر کرده و آثار و زندگینامه این بانوی اسلام را به مردم تبیین کرده اند.

امروز مردم پایتخت شور و شعور حسینی زنجان عزادار بوده و با برگزاری مراسم های مختلف عشق و ارادات خود را به محضر بانوی اسلامی نشان دادند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر