logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۰
[ شناسه خبر : ۱۴۷۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مربی تیم وزنه برداری استان زنجان تاکید کرد

لزوم همکاری آموزش و پرورش برای استعدادیابی از مدارس در زنجان

لزوم-همکاری-آموزش-و-پرورش-برای-استعدادیابی-از-مدارس-در-زنجان

مربی تیم وزنه برداری استان زنجان بر لزوم همکاری آموزش و پرورش برای استعدادیابی از مدارس در زنجان تاکید کرد.

به گزارش موج رسا; علی نصرتی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مدالهای کسب شده هیئت وزنه برداران زنجانی در مسابقات کشوری و جهانی اظهار کرد: در سال 93 سه مدال برنز توسط مهدی دویرانی و سه مدال نیز توسط حسین سلطانی کسب شد.

وی افزود: در سال 94 بعد از گذشت 25 سال در رده جوانان اولین مدال نقره و برنر توسط امیر عزیزی و سه مدال طلا توسط مهدی کرمی کسب شد.

مربی تیم ملی وزنه برداری استان زنجان با بیان اینکه در سال 94، 9 مدال طلا و نقره توسط مهدی دویرانی، حسین نجفی، حسین سلطانی و نیما نعمتی کسب شد، گفت: در سال 95 حضور آقایان مهدی دویرانی، حسین سلطانی، نیما نعمتی، امیر عزیزی و مهدی کرمی در اردوهای تیم ملی نوجوانان و جوانان را شاهد بودیم.

وی با اشاره به کسب نخستین مدال نقره نوجوانان جهان در سال 96 توسط حسین سلطانی ادامه داد: نخستین مدال نقره پیشکسوتان جهان نیز در سال 96 توسط علی نصرتی کسب شد.

نصرتی با بیان اینکه در سال 97 نخستین مدال نقره جوانان جهان را در ازبکستان توسط حسین سلطانی کسب کردیم، ابراز کرد: در همین سال مدال طلای جوانان آسیا توسط حسین سلطانی کسب شد.

وی با اشاره به کسب سه مدال برنز جوانان آسیا توسط امیر عزیزی در دسته 105 کیلوگرم اضافه کرد: امسال 6 مدال برنز جوانان جهان توسط امیر عزیزی و حسین سلطانی کسب شد.

مربی تیم ملی وزنه برداری استان زنجان با بیان اینکه آمار ورزشکاران ما کم شده است، تصریح کرد: نداشتن سالن از دلایل کاهش ورزشکاران این رشته است چرا که سالن دومی نداریم تا تعداد ورزشکاران را افزایش دهیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر به صورت رسمی ۱۸۰ نفر ورزشکار خانم و آقا، 10 مربی و 30 داور در استان فعال هستند.

نصرتی با تاکید بر لزوم همکاری آموزش و پرورش در بحث استعدادیابی گفت: امیدواریم مسئولان آموزش و پرورش مدارس را در اختیار ما قرار دهند تا استعدادیابی کنیم.

عباسی اسپانسر هیئت وزنه‌برداری و مسئول واحد سبزیجات ریحان نیز در این نشست اظهار کرد: مدیریت درست می تواند جذابیت سرمایه گذاری در ورزش را افزایش دهد.

وی تاکید کرد: قرار گرفتن صنعت و ورزش هم می تواند باعث هم افزایی شود و هم کاهش آسیب‌های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر