logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۰
[ شناسه خبر : ۱۴۷۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان:

اعتبارات نگهداری ماشین آلات راهداری زنجان افزایش یابد

اعتبارات-نگهداری-ماشین-آلات-راهداری-زنجان-افزایش-یابد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در سال جاری 15 هزار تن نمک برای راهداری زمستانی خریداری شده است و عملیات راهداری ادامه دارد.

عبدالحسین علی اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: عملیات راهداری با توجه به بارش برف در اکثر محورهای مواصلاتی استان زنجان در روزهای برفی و به منظور بازگشایی راه های روستایی انجام می شود.

وی با بیان اینکه راهدارخانه های استان دارای تجهیزات لازم برای راهداری زمستانی هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش قابل توجه میزان بارش در استان، عملیات های متعددی از سوی راهداران در محورهای مواصلاتی انجام می شود.

این مسئول با اشاره به هزینه های بالای نگهداری تجهیزات، امکانات و ماشین آلات راهداری،ادامه داد: ضروری است اعتبارات تخصیصی افزایش یابد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تصریح کرد: راهداری استان زنجان علاوه بر خدمات رسانی در استان در استان های سیل زده نیز بوده و خدمات لازم را ارائه می کند.

علی اکبری با اشاره به ارسال بیل مکانیکی از استان زنجان به استان لرستان، افزود: خدمات رسانی راهداران استان در سایر استان ها نیز چشمگیر است.

وی از خرید 15 هزار تن نمک برای راهداری زمستانی خبرداد و گفت: با توجه به افزایش میزان بارش ها،نیازمند بیشتری به نمک وجود دارد.

این مسئول با بیان اینکه در راهداری زمستانی از 275 دستگاه ماشین آلات راهداری استفاده می شود، افزود: این دستگاه ها شامل ماشین های برف روب، برف خور، بولدزر، گریدر و شن پاش است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان ادامه داد: در عملیات راهداری زمستانی امسال 455 نیرو به کار گیری شده و به مسافران در راه مانده خدمات رسانی می کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر