logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۳
[ شناسه خبر : ۱۴۷۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیئت وزنه برداری استان زنجان:

خانه‌وزنه برداری نیاز ‏ورزشکاران زنجانی است/ هدف‌گذاری برای المپیک 2024

خانه‌وزنه-برداری-نیاز-‏ورزشکاران-زنجانی-است-هدف‌گذاری-برای-المپیک-2024

رئیس هیئت وزنه برداری استان زنجان با اشاره به پیشرفت این رشته در زنجان گفت: خانه‌ورزنه برداری نیاز ‏ورزشکاران زنجانی است.

 

به گزارش موج رسا; سعید امیدی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان با اشاره به فعالیت‌های درخشان این هیئت در کسب مدالهای جهانی اظهار کرد: ما اکنون یکی از موفق ترین ورزشهای استان را جلو می‌بریم چرا که هیئت وزنه برداری استان جزو بهترینهای کشوری است.

وی با اشاره به اینکه ما هیئت وزنه برداری را در قالب خانواده و تیم می‌بینیم، ابراز کرد: ما در این هیئت پنج محور  توجه به موضوع اخلاق، استعدایابی، توجه به قهرمانی و مدال آوری، آموزش و توجه به شهرستانها را دنبال می‌کنیم.

رئیس هیئت وزنه برداری استان زنجان با بیان اینکه اولویت دهی به اخلاق در راس امور هیئت وزنه برداری قرار دارد، خاطرنشان کرد: در بحث فنی نیز اصلی ترین رمز فنی استعدادیابی بوده است.

وی با اشاره به اینکه در طول این سالها توانستیم استعدادهایی را از مدارس جذب کنیم، عنوان کرد: استعدادیابی روستایی را از سال آینده آغاز خواهیم کرد.

امیدی با تاکید بر ایتکه قهرمانی و مدال آوری برای ما مهم است، ادامه داد: ما در هیئت وزنه برداری توانستیم اولین‌ها را کسب کنیم که نمونه های آن نخستین مدال جهانی نوجوانان، نخستین مدال جوانان جهان و نخستین مدال کشوری بزرگسالان هستند.

وی با بیان اینکه امسال ۳ نفر از ۹ نفر اعضای تیم ملی جوانان از زنجان بودند، گفت: اعتقاد داریم این یک موفقیت تصادفی نبوده و حاصل برنامه ها و همدلی موجود در هیئت است.

رئیس هیئت وزنه برداری استان زنجان با اشاره به اینکه ما در این سالها از ورزشکار سالاری جلوگیری کردیم، افزود:  در بحث آموزش نیز کارهای خوبی در هیئت انجام شده است.

وی بیان کرد: فعال سازی هیئت‌های شهرستانی ابهر، خرمدره و خدابنده انجام شده اما راضی کننده نیست که سعی داریم در سال آینده فعال سازی این شهرستانها و دیگر شهرستانها را در دستور کار قرار دهیم.

امیدی همچنی به حمایت‌های اسپانسر هیئت یعنی مجموعه ریحان تصریح کرد: این مجموعه اصلی ترین حامی هیئت وزنه برداری استان زنجان است.

وی با تاکید دوباره بر جلوگیری از وزرشکار سالاری در این هیئت تاکید کرد: یکی از آسیب های جدی در ورزش کشور ورزشکار سالاری است که گاهی حتی تیم های ملی را به حاشیه برده که ما این را از بین بردیم.

این مسئول با بیان اینکه به احداث خانه ورزنه برداری نیاز داریم، یادآور شد: پیگیری هایی در زمینه خانه وزنه برداری از طرف اداره کل ورزش و جوانان در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه موفقیت‌ها را ادامه خواهیم داد: المپیک ۲۰۲۴ هدف ما بوده و برای آن برنامه ریزی کردیم.

 //س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر