logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۸
[ شناسه خبر : ۱۴۷۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون پرورشی آموزش‌وپرورش زنجان خبر داد؛

اجرای 35 عنوان برنامه آموزش و پرورش به مناسبت دهه فجر در زنجان

اجرای-35-عنوان-برنامه-آموزش-و-پرورش-به-مناسبت-دهه-فجر-در-زنجان

معاون پرورشی آموزش‌وپرورش زنجان با اشاره به برنامه‌های آموزش‌وپرورش استان زنجان، گفت: 35 عنوان برنامه در دهه فجر برگزار می‌شود.

به گزارش موج رسا; جعفر گنج خانلو در نشست رسانه‌ای معاون پرورشی آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به فرارسیدن دهه فجر، اظهار کرد: دهه فجر تجلی‌گاه عزم و اراده مردم مظلوم و آزادیخواه ایران است.

وی با اشاره به ایام فاطمیه و شهادت بانوی دوعالم حضرت زهرا (س)، ابراز کرد: زندگی و سیره این بانو در مدارس زنجان به‌عنوان یک الگو برای تربیت دانش آموزان مد نظر است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش زنجان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، تصریح کرد: در گام دوم انقلاب با گام‌هایی محکم و استوار به‌سوی اهداف انقلاب 57 که تکریم انسان است قدم برمی‌داریم.

وی بابیان اینکه ایمان، استقلال و مردم‌سالاری از عناصر انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: به دنبال این هستیم که به دانش آموزان یاد دهیم در جامعه حضور فعال داشته باشند.

گنج خانلو با اشاره به رویکردهای برنامه‌های دهه فجر آموزش‌وپرورش، بیان کرد: افتخار به گذشته و امید به آینده از رویکردهای برنامه‌های آموزش‌وپرورش استان است.

وی بابیان اینکه روز 12 بهمن‌ماه در مدرسه دخترانه مهدیه زنگ انقلاب به صدا درمی‌آید، ادامه داد: در این مراسم مسئولین استان نیز حضور دارند.

معاون پرورشی آموزش‌وپرورش استان زنجان بابیان اینکه در برنامه‌های دهه فجر چهار رکن را در نظر گرفته‌ایم، افزود: دانش‌آموز محور بودن برنامه‌ها، ارتقا شورونشاط معنوی و انقلابی، افزایش آگاه و بصیرت انقلابی دانش آموزان و حضور درصحنه دانش آموزان از محورهای برنامه دهه فجر آموزش‌وپرورش است.

وی بابیان اینکه 35 عنوان برنامه برای دهه فجر در نظر گرفته‌شده است، ابراز کرد: به مدارس اعلام‌شده که به‌صورت آتش به اختیار برنامه‌های خلاقانه اجرا کنند.

گنج خانلو بیان کرد: برنامه چله بیداری، جنگ شادی، اعزام راهیان نور، آذین‌بندی مدارس، مسابقات کلاسی، محافل انس با قرآن، اجرای سرود، برگزاری نشست های روشنگری و... از برنامه‌های دهه فجر آموزش‌وپرورش در مدارس است.

وی با اشاره به برنامه‌ی لاله‌های روشن، ابراز کرد: هر مدرس یک شهید برای خود انتخاب می‌کند و در طول سال برای آن شهید یادواره برگزار می‌کند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر